26 Nisan 2023

Sana Söyleyeceklerim Vardı Türkan Bozkurt Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 13,3 TL
Yazarı: Türkan Bozkurt
Çevirmen: Türkan Bozkurt

Sana Söyleyeceklerim Vardı indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Türkan Bozkurt olan ve Apsis Kitap yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Sana Söyleyeceklerim Vardı eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Sana Söyleyeceklerim Vardı ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Sana Söyleyeceklerim Vardı TIKLA PDF İNDİR !

Sana Söyleyeceklerim Vardı Yazarı Kimdir ?

Sana Söyleyeceklerim Vardı yazarı Türkan Bozkurt 'dır. Türkan Bozkurt yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Sana Söyleyeceklerim Vardı PDF indir oku

Sana Söyleyeceklerim Vardı indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Apsis Kitap yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Sana Söyleyeceklerim Vardı TIKLA PDF İNDİR !

Sana Söyleyeceklerim Vardı TIKLA PDF İNDİR !

Sana Söyleyecemlerim Vardı

Aslında daha çok söylenecek şey vardı. Lakin, bu kitap bir başlangıçtı benim için. Daha yazacağım nice kitaplar var. Bu kitapların her birinde, sizleri başka başka hayat serüvenlerine taşıyacağım. Her hikaye bir başlangıç hepimiz için.

Beni yazmaya ve yazarlığa teşvik eden, hayalime ortak olarak bu hayalimi gerçekleştiren değerli yazar SİBEL KÖSE'ye ve her daim yanımda olan bana d3estek veren değerli gönül dostlarıma, Editörüm PINAR ÇAĞLINER'ebasım ve yayım ekibi APSİS KİTAP ailesine sonsuz teşekkürler ediyorum, sevgi ve saygılarımı sunuyorum.

(Tanıtım Bülteninden)

Sana Söyleyeceklerim Vardı TIKLA PDF İNDİR !Sana Söyleyeceklerim Vardı TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Sana Söyleyeceklerim Vardı, Türkan Bozkurt

Yorum Gönder