26 Nisan 2023

Mevsimleri Geç Kalbim Zerdeşt Cemal Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 17,5 TL
Yazarı: Zerdeşt Cemal
Çevirmen: Zerdeşt Cemal

Mevsimleri Geç Kalbim indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Zerdeşt Cemal olan ve Na Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, 96 sayfalık Mevsimleri Geç Kalbim eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Mevsimleri Geç Kalbim ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Mevsimleri Geç Kalbim TIKLA PDF İNDİR !

Mevsimleri Geç Kalbim Yazarı Kimdir ?

Mevsimleri Geç Kalbim yazarı Zerdeşt Cemal 'dır. Zerdeşt Cemal yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Mevsimleri Geç Kalbim PDF indir oku

Mevsimleri Geç Kalbim indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Na Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, 96 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Mevsimleri Geç Kalbim TIKLA PDF İNDİR !

Mevsimleri Geç Kalbim TIKLA PDF İNDİR !

Başı mamur adımlarla
Yol alıyorum
İnatçı ve katı bi( r)uhla
Istıraplarınıza sığınıyorum
Yorgun bir akşamın
Sise damıtılmış mısralarında
Kendime baktırıyorum
Yetişmek için kendime
Düş ve gerçek arasında
Kıblesiz
Eğiliyorum doğduğunuz gün(e)şe
Ruhumda birer tapınak
Şarapla kutsadığım…
Sözlerin öz ve kısa indirildiği
Birer ayet
Giyindiğim
Kadim
Tanrıçalarım…

Yitirildim sizde bir bir
Ayin ve töresel yalnızlıklar içinde
Yıkandım
Hep
Yahya'nın vaftiziyle
Arzular secdeyken
Ayağınıza serildim
Yaşanmış ve yaşanmamış
Günahlarım adına…

(Tanıtım Bülteninden)

Mevsimleri Geç Kalbim TIKLA PDF İNDİR !Mevsimleri Geç Kalbim TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Mevsimleri Geç Kalbim, Zerdeşt Cemal

Yorum Gönder