7 Nisan 2023

İnsanlığın En Temel Değeri Dostluk Hanri Benazus Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 14,6 TL
Yazarı: Hanri Benazus
Çevirmen: Hanri Benazus

İnsanlığın En Temel Değeri Dostluk indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Hanri Benazus olan ve Bizim Kitaplar yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık İnsanlığın En Temel Değeri Dostluk eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. İnsanlığın En Temel Değeri Dostluk ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
İnsanlığın En Temel Değeri Dostluk TIKLA PDF İNDİR !

İnsanlığın En Temel Değeri Dostluk Yazarı Kimdir ?

İnsanlığın En Temel Değeri Dostluk yazarı Hanri Benazus 'dır. Hanri Benazus yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Deneme/Yazın türündedir.

İnsanlığın En Temel Değeri Dostluk PDF indir oku

İnsanlığın En Temel Değeri Dostluk indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Bizim Kitaplar yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
İnsanlığın En Temel Değeri Dostluk TIKLA PDF İNDİR !

İnsanlığın En Temel Değeri Dostluk TIKLA PDF İNDİR !
Sevmeyi öğrendim.Sonra güvenmeyi...Sonra da güvenin sevgiden daha kalıcı olduğunu,sevginin güvenin sağlam zemini üzerine kurulduğunu öğrendim.İnsan tenini öğrendim.Sonra tenin altında bir ruh bulunduğunu...Sonra da ruhun aslında tenin üstünde olduğunu öğ-rendim.Evreni öğrendim.Sonra evreni aydınlatmanın yollarını öğrendim.Sonunda evreni aydınlatabilmek için önce çevreni aydınlatabilmekGerektiğini öğrendim.Ekmeği öğrendim.Sonra barış için ekmeğin bolca üretilmesi gerektiğini.Sonra da ekmeği hakça üleşmenin, bolca üretmek kadarÖnemli olduğunu öğrendim.Okumayı öğrendim.Kendime yazıyı öğrettim sonra...Ve bir süre sonra yazı, kendimi öğretti bana...

Gitmeyi öğrendim.Sonra dayanamayıp dönmeyi...Daha da sonra kendime rağmen gitmeyi...



Sayfa Sayısı: 264

Baskı Yılı: 2011


Dili: Türkçe
Yayınevi: Bizim Kitaplar İnsanlığın En Temel Değeri Dostluk TIKLA PDF İNDİR !İnsanlığın En Temel Değeri Dostluk TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Deneme/Yazın
Etiketler; Edebiyat, Deneme/Yazın, İnsanlığın En Temel Değeri Dostluk, Hanri Benazus

Yorum Gönder