23 Nisan 2023

Düşünce Yasemin Ünlü Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 11,0 TL
Yazarı: Yasemin Ünlü
Çevirmen: Yasemin Ünlü

Düşünce indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Yasemin Ünlü olan ve Müptela Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, 160 sayfalık Düşünce eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Düşünce ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Düşünce TIKLA PDF İNDİR !

Düşünce Yazarı Kimdir ?

Düşünce yazarı Yasemin Ünlü 'dır. Yasemin Ünlü yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Deneme/Yazın türündedir.

Düşünce PDF indir oku

Düşünce indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Müptela Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, 160 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Düşünce TIKLA PDF İNDİR !

Düşünce TIKLA PDF İNDİR !

Düşünce anladım, düştüğümde beni yine en iyi benim kaldıracağımı. "Uyan," dedim. Hayata, çabaya, gerçeklere ve yaşadığın zamana uyan. "Neden?" diye sor kendine. "Neden buradayım? Amacım ne?"

"Çabanı, gençliğini, yeteneklerini umursa ve en çok da kendini," dedim, anlamadı kendim.

Eğer uyansaydım, uyandırabilseydim zihnimi, yüreğimi… Belki o zaman anlardım teşekkürün yüreğimin dibinde oturması gerektiğini.

Kalabalığından taşan zihnimi doldurmasaydım bu kadar düşünce ile, nefes alır mıydı umutlar ve direnir miydim kendime?

Yeniden başlayabilseydim eğer, yapar mıydım aynı hataları aynı serkeşlikle?

(Tanıtım Bülteninden)

Düşünce TIKLA PDF İNDİR !Düşünce TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Deneme/Yazın
Etiketler; Edebiyat, Deneme/Yazın, Düşünce, Yasemin Ünlü

Yorum Gönder