25 Nisan 2023

Bıçak Sırtı Sevdalar A. Nevzat Uçar Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 13,5 TL
Yazarı: A. Nevzat Uçar
Çevirmen: A. Nevzat Uçar

Bıçak Sırtı Sevdalar indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı A. Nevzat Uçar olan ve Tunç Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Bıçak Sırtı Sevdalar eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Bıçak Sırtı Sevdalar ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Bıçak Sırtı Sevdalar TIKLA PDF İNDİR !

Bıçak Sırtı Sevdalar Yazarı Kimdir ?

Bıçak Sırtı Sevdalar yazarı A. Nevzat Uçar 'dır. A. Nevzat Uçar yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Bıçak Sırtı Sevdalar PDF indir oku

Bıçak Sırtı Sevdalar indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Tunç Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Bıçak Sırtı Sevdalar TIKLA PDF İNDİR !

Bıçak Sırtı Sevdalar TIKLA PDF İNDİR !

Arka Kapak Yazısı (Tanıtım Bülteninden)

Şiir seven yüreklere merhaba;

Bu satırları okumaya başladıysanız,

Kitabımla buluştunuz demektir.

Teşekkürler ediyorum.

Acısı ve tatlısı ile direnerek ayakta durmaya çalıştım

Ömür denilen bu çetrefilli yolda

Elbette ki

Yaşadığım

Yaflamak istediğim

Ve yaşayamadıklarım var benim de

Geride kalan özlem hasret ve yalnızlık yüklü iç dünyamda

Çok özel ve bende iz b›rakan

Yürek yakan (Bıçak Sırtı) Sevdaların fırtınalarında

Savrularak yalnızlığın girdabına düştüm.

Bunları 45 yıllık yazın hayatım sürecinde

Sade ve yalın haliyle yüreğimi sökerek

Sayfalara dökerek yazmaya çalıştım kendimce.

Pek çok güzelliği birlikte yaşadığım

Bıçak Sırtı Sevdalar TIKLA PDF İNDİR !Bıçak Sırtı Sevdalar TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Bıçak Sırtı Sevdalar, A. Nevzat Uçar

Yorum Gönder