6 Nisan 2023

Ağlamak İçin Doğmadık Pekay Kurşunoğlu Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 12,31 TL
Yazarı: Pekay Kurşunoğlu
Çevirmen: Pekay Kurşunoğlu

Ağlamak İçin Doğmadık indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Pekay Kurşunoğlu olan ve Cinius yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Ağlamak İçin Doğmadık eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ağlamak İçin Doğmadık ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ağlamak İçin Doğmadık TIKLA PDF İNDİR !

Ağlamak İçin Doğmadık Yazarı Kimdir ?

Ağlamak İçin Doğmadık yazarı Pekay Kurşunoğlu 'dır. Pekay Kurşunoğlu yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Öykü türündedir.

Ağlamak İçin Doğmadık PDF indir oku

Ağlamak İçin Doğmadık indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Cinius yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ağlamak İçin Doğmadık TIKLA PDF İNDİR !

Ağlamak İçin Doğmadık TIKLA PDF İNDİR !
Başıboş bulutlar gibi dolaşsam da, hep bulut yalnızlığı yaşıyordum. Akşam olunca artık onu görmekten umudumu keserdim. Yarın yeniden gördüğümde, önce gözlerindeki o yaprak yeşilini arıyordum. Yakınımda sessizliğinin yankısını duyunca gözlerine bakarak bir gonca gibi gülümsüyordum. İçimin o bitmeyen sızısı dinmese de, ablamın acı sonu artık beni korkutamıyordu. Akşam saatlerinin esmer vaktinde aşkımın bizim evin önünden geçmesini bekliyordum. Bazı akşamlar kuşlar uyuduğunda bile o hâlâ geçmezdi. Ben günün eksikliğini hissettiğimden avunmak için gece boyu yıldızları gözlerdim. Yalnızlığım içimde dolunay gibi büyürdü.



Sayfa Sayısı: 315

Baskı Yılı: 2008


Dili: Türkçe
Yayınevi: Cinius Ağlamak İçin Doğmadık TIKLA PDF İNDİR !Ağlamak İçin Doğmadık TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Öykü
Etiketler; Edebiyat, Türk Öykü, Ağlamak İçin Doğmadık, Pekay Kurşunoğlu

Yorum Gönder