21 Mart 2023

Seni Kurtaracağım Evren Buda Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 24,0 TL
Yazarı: Evren Buda
Çevirmen: Evren Buda

Seni Kurtaracağım indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Evren Buda olan ve Maceraperest Kitaplar yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Seni Kurtaracağım eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Seni Kurtaracağım ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Seni Kurtaracağım TIKLA PDF İNDİR !

Seni Kurtaracağım Yazarı Kimdir ?

Seni Kurtaracağım yazarı Evren Buda 'dır. Evren Buda yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Korku Gerilim türündedir.

Seni Kurtaracağım PDF indir oku

Seni Kurtaracağım indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Maceraperest Kitaplar yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Seni Kurtaracağım TIKLA PDF İNDİR !

Seni Kurtaracağım TIKLA PDF İNDİR !

Aldığı nefesleri kontrol ediyordum.
Onu ölümün kıyısına götürüp geri getiriyordum.
Onu vaftiz ediyordum.
Onu tekrar ve tekrar suya batırıyordum.

"Onu kurtaracaktım. Tıpkı seni kurtaracağım gibi…
Ben Sarp, seninle yollarımız, yardıma ihtiyaç duyduğunu senin bile henüz kabul etmediğin şu anda kesişiyor. Hepimizden çok daha büyük bir gücün karşıma çıkardığı sen, bu kitabı alırken, ben arkanda bir yerde seni kurtarmak için bekliyorum. Arkana bak…"

Oğlak Yayınları, Evren Buda'nın, okurken kendinizi güvende hissetmeyeceğiniz, herkesten şüphe etmenize neden olacak, yılın en sarsıcı psikolojik gerilim romanı Seni Kurtaracağım'ı yayımlamaktan gurur duyar...

(Tanıtım Bülteninden)

Seni Kurtaracağım TIKLA PDF İNDİR !Seni Kurtaracağım TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Korku Gerilim
Etiketler; Edebiyat, Roman, Korku Gerilim, Seni Kurtaracağım, Evren Buda

Yorum Gönder