23 Mart 2023

Seni Ayrılmak İçin Sevmedim Özcan Subaşı Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 22,75 TL
Yazarı: Özcan Subaşı
Çevirmen: Özcan Subaşı

Seni Ayrılmak İçin Sevmedim indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Özcan Subaşı olan ve Sokak Kitapları Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, 188 sayfalık Seni Ayrılmak İçin Sevmedim eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Seni Ayrılmak İçin Sevmedim ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Seni Ayrılmak İçin Sevmedim TIKLA PDF İNDİR !

Seni Ayrılmak İçin Sevmedim Yazarı Kimdir ?

Seni Ayrılmak İçin Sevmedim yazarı Özcan Subaşı 'dır. Özcan Subaşı yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Seni Ayrılmak İçin Sevmedim PDF indir oku

Seni Ayrılmak İçin Sevmedim indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Sokak Kitapları Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, 188 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Seni Ayrılmak İçin Sevmedim TIKLA PDF İNDİR !

Seni Ayrılmak İçin Sevmedim TIKLA PDF İNDİR !

Farkında olmadan ıslanan gözlerini elinin tersiyle sildi ve Tirilye'nin hemen çıkışında başlayan dönemeçlerden ilkini döndü. Sonra diğerini… Sonra bir diğerini... Dönemeçler birer birer geride kalırken, geride kalan bir başka şey de, Bodrum Anemon Çay Bahçesi'nde başlayan ve Tirilye'de yine bir çay bahçesinde sona eren ama gerçek sona erme nedenini hiç öğrenemeyeceği aşkıydı.

"Seni Ayrılmak İçin Sevmedim" romanını okurken sevginin gücünü bir kez daha anımsayacak, aşk duygusunun insanı nerelere sürükleyeceğini sorgulayacaksınız.

(Tanıtım Bülteninden)

Seni Ayrılmak İçin Sevmedim TIKLA PDF İNDİR !Seni Ayrılmak İçin Sevmedim TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Seni Ayrılmak İçin Sevmedim, Özcan Subaşı

Yorum Gönder