20 Mart 2023

Sana İnandığım İçin Yine Kendime Kırıldım Güven Pamukçu Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 10,8 TL
Yazarı: Güven Pamukçu
Çevirmen: Güven Pamukçu

Sana İnandığım İçin Yine Kendime Kırıldım indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Güven Pamukçu olan ve Yitik Ülke Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Sana İnandığım İçin Yine Kendime Kırıldım eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Sana İnandığım İçin Yine Kendime Kırıldım ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Sana İnandığım İçin Yine Kendime Kırıldım TIKLA PDF İNDİR !

Sana İnandığım İçin Yine Kendime Kırıldım Yazarı Kimdir ?

Sana İnandığım İçin Yine Kendime Kırıldım yazarı Güven Pamukçu 'dır. Güven Pamukçu yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Sana İnandığım İçin Yine Kendime Kırıldım PDF indir oku

Sana İnandığım İçin Yine Kendime Kırıldım indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Yitik Ülke Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Sana İnandığım İçin Yine Kendime Kırıldım TIKLA PDF İNDİR !

Sana İnandığım İçin Yine Kendime Kırıldım TIKLA PDF İNDİR !

Güven Pamukçu, bu yeni öykü kitabında Türkçenin anlatım olanaklarının yanında aklın ve algının sınırlarını da zorluyor. Hayatın gözeneklerine sızıp farklı bir yol haritası sunuyor size. Delilikle normalliğin kesiştiği alanda gezinti yaparken sıradan insanın ve ötekinin yer yer bipolar öykülerini okuyacaksınız, ansızın şaşıracaksınız. Kısa ama uzun, sade ama labirentlerle dolu, düşle gerçek arasında psikolojik öyküler...

Kız eli değmemiş oğlanlar çekiyordu kayıkları karaya.
Kayıklar kestane, keçiboynuzu, palamutla yüklüydü.
Kuma rüzgâr sermeye giden çocuklar gördü: Ölenler çıplaktı.
Avuç içlerinde dönemeyecekleri yerlerin haritası…

(Tanıtım Bülteninden)

Sana İnandığım İçin Yine Kendime Kırıldım TIKLA PDF İNDİR !Sana İnandığım İçin Yine Kendime Kırıldım TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Sana İnandığım İçin Yine Kendime Kırıldım, Güven Pamukçu

Yorum Gönder