22 Mart 2023

Minik Öpücükler Lloyd Schwartz Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 10,2 TL
Yazarı: Lloyd Schwartz
Çevirmen: Lloyd Schwartz

Minik Öpücükler indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Lloyd Schwartz olan ve Yitik Ülke Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Minik Öpücükler eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Minik Öpücükler ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Minik Öpücükler TIKLA PDF İNDİR !

Minik Öpücükler Yazarı Kimdir ?

Minik Öpücükler yazarı Lloyd Schwartz 'dır. Lloyd Schwartz yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Dünya Şiiri türündedir.

Minik Öpücükler PDF indir oku

Minik Öpücükler indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Yitik Ülke Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Minik Öpücükler TIKLA PDF İNDİR !

Minik Öpücükler TIKLA PDF İNDİR !

Pulitzer Ödüllü, Amerikalı ünlü yazar-şair ve eleştirmen Lloyd Schwartz'ın Türkçede yayımlanan ilk şiir kitabı "Minik Öpücükler". Şiir okurları için, Efe Duyan ve Melike İnci'nin özenli çevisiyle dilimize kazandırılan önemli bir eser.

Evet, merhaaaba! Burada olduğumu nerden bildin?

Benim oğlum bu, değil mi?

Benim içimden çıktın. Senin annenim.

Öyle, değil mi?

Sakallıyken bile yakışıklı.

Annenim ben, nasıl görünürsen görün, seviyorum seni.

Sevmez miyim hiç.

Hadi minik bir öpücük ver, ver'micen mi ha?

Neler neler kaçıracaksın, ona göre ha.

Bak sen şu işe, hiç istenmez mi

Kaybedecek bir şey mi var sanki

Hadi bana bir öpücük ver

Ver'cek misin ha?

Ki sana hemen karşılığını vereyim

Bak şarkıyı ezberden söyleyebiliyorum.

(Büyük ihtimalle yarın hatırlamayacağım.)

(Tanıtım Bülteninden)

Minik Öpücükler TIKLA PDF İNDİR !Minik Öpücükler TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Dünya Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Dünya Şiiri, Minik Öpücükler, Lloyd Schwartz

Yorum Gönder