21 Mart 2023

Kan ve Süt Uğur Mumcu Yalçın Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 13,0 TL
Yazarı: Uğur Mumcu Yalçın
Çevirmen: Uğur Mumcu Yalçın

Kan ve Süt indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Uğur Mumcu Yalçın olan ve İkinci Adam Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Kan ve Süt eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Kan ve Süt ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Kan ve Süt TIKLA PDF İNDİR !

Kan ve Süt Yazarı Kimdir ?

Kan ve Süt yazarı Uğur Mumcu Yalçın 'dır. Uğur Mumcu Yalçın yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Kan ve Süt PDF indir oku

Kan ve Süt indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. İkinci Adam Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Kan ve Süt TIKLA PDF İNDİR !

Kan ve Süt TIKLA PDF İNDİR !

seni seviyorum diye sarıldım
Dünya'ya

sen ayak bastın diye bu topraklara
öptüm, kokladım

Dünya'nın acısını içime toplamaktı
bu sevgimi topraklamaktı
bu kendimi toparlamaktı
ama dağıldım, dağıttım tohumumu
şiir ekildim yollarına
sen dönersen kokla şiirlerimi
sen tanırsın yine dönersen beni

ama ben

tanımıyorum artık kendimi.

(Tanıtım Bülteninden)

Kan ve Süt TIKLA PDF İNDİR !Kan ve Süt TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Kan ve Süt, Uğur Mumcu Yalçın

Yorum Gönder