23 Mart 2023

İtiraf Ediyorum Suçluyum Meltem Arıkan Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 30,4 TL
Yazarı: Meltem Arıkan
Çevirmen: Meltem Arıkan

İtiraf Ediyorum Suçluyum indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Meltem Arıkan olan ve Kekeme Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, 278 sayfalık İtiraf Ediyorum Suçluyum eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. İtiraf Ediyorum Suçluyum ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
İtiraf Ediyorum Suçluyum TIKLA PDF İNDİR !

İtiraf Ediyorum Suçluyum Yazarı Kimdir ?

İtiraf Ediyorum Suçluyum yazarı Meltem Arıkan 'dır. Meltem Arıkan yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Deneme/Yazın türündedir.

İtiraf Ediyorum Suçluyum PDF indir oku

İtiraf Ediyorum Suçluyum indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Kekeme Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, 278 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
İtiraf Ediyorum Suçluyum TIKLA PDF İNDİR !

İtiraf Ediyorum Suçluyum TIKLA PDF İNDİR !

Cardiff istasyonunun kapısından çıkar çıkmaz... Bir bavulla terk etmek zorunda kaldığım Türkiye'den Galler'e ilk geldiğim gün... Yazdığım tiyatro oyunu "Mi Minör'den daha absürtleşen hayatım… Yazın, sıcaktı istasyondan çıktığımızda... Evim, sevdiklerim geride kalmıştı… Meral ablamın elbiselerini almıştım yanıma… Israrla... Her şeyim geride kalmıştı. Bir zamanlar yasaklanan romanım, basılmış kitaplarım, mücadelem, konuşmalarım... Suçlamalar, tacizler, tehditler... Yazar Meltem Arıkan... Her şey bugün gibi. Her şeye başka bir ülkede sıfırdan başlamak... Ağırlaştırılmış müebbet hapisle yargılanmak… Kime neyi nasıl anlatabilirim. Nerden başlamam gerek… Hangi birini anlatayım... Çaresizlik ve onun yarattığı suskunluk içinde yazmaya devam etmek... Şaşkınım, kızgınım, üzgünüm ama galiba en çok kırgınım…

Ben kim miyim?

Ben kadınım

Cennetten kovulan

Ben yazarım

Müebbet hapisle yargılanan

Ben sürgünüm

Öteki olan

Ben otizm'liyim

Normal olmaya çalıştıkça görünmez olan…

(Tanıtım Bülteninden)

İtiraf Ediyorum Suçluyum TIKLA PDF İNDİR !İtiraf Ediyorum Suçluyum TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Deneme/Yazın
Etiketler; Edebiyat, Deneme/Yazın, İtiraf Ediyorum Suçluyum, Meltem Arıkan

Yorum Gönder