23 Mart 2023

Hikayede Adı Geçen Adam Benim Kaan Erkam Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 17,5 TL
Yazarı: Kaan Erkam
Çevirmen: Kaan Erkam

Hikayede Adı Geçen Adam Benim indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Kaan Erkam olan ve İskenderiye Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, 176 sayfalık Hikayede Adı Geçen Adam Benim eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Hikayede Adı Geçen Adam Benim ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Hikayede Adı Geçen Adam Benim TIKLA PDF İNDİR !

Hikayede Adı Geçen Adam Benim Yazarı Kimdir ?

Hikayede Adı Geçen Adam Benim yazarı Kaan Erkam 'dır. Kaan Erkam yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Deneme/Yazın türündedir.

Hikayede Adı Geçen Adam Benim PDF indir oku

Hikayede Adı Geçen Adam Benim indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. İskenderiye Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, 176 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Hikayede Adı Geçen Adam Benim TIKLA PDF İNDİR !

Hikayede Adı Geçen Adam Benim TIKLA PDF İNDİR !

Kelimelere dikkat et mesela. / Kendi küçük ama değeri büyük
Pırlantalar gibidir kelimeler. / Çok dersin üç harfle
Ama öyle bir dersin ki / Özlem içerir.
Hikâyesi vardır. / Ah dersin iki boktan harf.
A ve H işte. / Ama o ah, anadır, babadır,
Gidendir, / Gelmeyendir,
Söyleyemediklerindir. / Hele ki HİÇ dedin mi
Her şeyi kapsar / Çünkü her şey kısaca uzundur.
Ama HİÇ / Aslında / Çok şeydir.

(Tanıtım Bülteninden)

Hikayede Adı Geçen Adam Benim TIKLA PDF İNDİR !Hikayede Adı Geçen Adam Benim TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Deneme/Yazın
Etiketler; Edebiyat, Deneme/Yazın, Hikayede Adı Geçen Adam Benim, Kaan Erkam

Yorum Gönder