4 Mart 2023

Baharat Yolu’n Sonu Dükkanı Kapattık! İsmail Can Özarar Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 20,25 TL
Yazarı: İsmail Can Özarar
Çevirmen: İsmail Can Özarar

Baharat Yolu'n Sonu Dükkanı Kapattık! indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı İsmail Can Özarar olan ve Post Yayın yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Baharat Yolu'n Sonu Dükkanı Kapattık! eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Baharat Yolu'n Sonu Dükkanı Kapattık! ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Baharat Yolu'n Sonu Dükkanı Kapattık! TIKLA PDF İNDİR !

Baharat Yolu'n Sonu Dükkanı Kapattık! Yazarı Kimdir ?

Baharat Yolu'n Sonu Dükkanı Kapattık! yazarı İsmail Can Özarar 'dır. İsmail Can Özarar yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Günlük Anı türündedir.

Baharat Yolu'n Sonu Dükkanı Kapattık! PDF indir oku

Baharat Yolu'n Sonu Dükkanı Kapattık! indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Post Yayın yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Baharat Yolu'n Sonu Dükkanı Kapattık! TIKLA PDF İNDİR !

Baharat Yolu'n Sonu Dükkanı Kapattık! TIKLA PDF İNDİR !

"Asık olan suratımı güldüren, güldürdüğüm insanların yüzlerindeki ifadeydi." "Evet, huysuz ve fevri biri olduğumu biliyorum. Ama karşımdaki kimselerin kendini kusursuz zannedip, beni salak yerine koymalarına tahammül edemiyorum." "Velhasıl, aktar işiyle uğraşan, zayıflama ve saç bakım ürünlerini satan biriyseniz, müşterinin karşısında uzun ve sağlıklı saçlarınız ve forma girmiş bir vücudunuzla tıpkı bir Hz. İsa gibi olmalısınız!" "Bitkisel Göğüs Büyütücü Krem almaya gelen bir bayan müşterimin bana 'Siz kullandınız mı?' diye sorması ve benim 'Evet, bu göğüsleri bu kreme borçluyum.' diye yanıtlamam." Meslek hayatımda ne mi öğrendim? Herkes kel, şişman ve iktidarsız.

(Tanıtım Bülteninden)

Baharat Yolu'n Sonu Dükkanı Kapattık! TIKLA PDF İNDİR !Baharat Yolu'n Sonu Dükkanı Kapattık! TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Günlük Anı
Etiketler; Edebiyat, Türk Günlük Anı, Baharat Yolu'n Sonu Dükkanı Kapattık!, İsmail Can Özarar

Yorum Gönder