19 Mart 2023

Affet Beni Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 26,25 TL
Yazarı:
Çevirmen:

Affet Beni indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı olan ve Dağhan Külegeç Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, 490 sayfalık Affet Beni eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Affet Beni ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Affet Beni TIKLA PDF İNDİR !

Affet Beni Yazarı Kimdir ?

Affet Beni yazarı 'dır. yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Affet Beni PDF indir oku

Affet Beni indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Dağhan Külegeç Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, 490 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Affet Beni TIKLA PDF İNDİR !

Affet Beni TIKLA PDF İNDİR !

Bir yolculukta beklenmedik bir anda kendisiyle karşılaşan, bir odada verdiği sözü unuttuğu için hayatı boyunca suçluluk hisseden, konforundan vazgeçmemek için etrafındakilere olan biteni görmezden gelen, zoraki ilişkilerin içinde görünürlüğünü kaybeden, dayatılmış korkularla bunalan karakterlerin ağzından çıkıyor "Affet Beni!" sözcükleri. Bazen çığlıkla, bazen fısıltıyla. Bazen başkasına, bazen de kendine.

Bu kitaptaki yazarlar, sıradanlığın üzerindeki örtüyü kaldırmaya çabalıyor. Kurgunun yarattığı gerçeklik etkisiyle silkinmeye zorluyorlar bizleri. "Affet Beni!" diyebilmenin gücünü anlatıyorlar. En çok ihtiyacımız olan bir zamanda.

(Tanıtım Bülteninden)

Affet Beni TIKLA PDF İNDİR !Affet Beni TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Affet Beni,

Yorum Gönder