17 Ocak 2023

Yüreğimin Sesini Dinlemeyi Özledim M. Kerem Buseli Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 10,45 TL
Yazarı: M. Kerem Buseli
Çevirmen: M. Kerem Buseli

Yüreğimin Sesini Dinlemeyi Özledim indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı M. Kerem Buseli olan ve Yediveren Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Yüreğimin Sesini Dinlemeyi Özledim eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Yüreğimin Sesini Dinlemeyi Özledim ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Yüreğimin Sesini Dinlemeyi Özledim TIKLA PDF İNDİR !

Yüreğimin Sesini Dinlemeyi Özledim Yazarı Kimdir ?

Yüreğimin Sesini Dinlemeyi Özledim yazarı M. Kerem Buseli 'dır. M. Kerem Buseli yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Deneme/Yazın türündedir.

Yüreğimin Sesini Dinlemeyi Özledim PDF indir oku

Yüreğimin Sesini Dinlemeyi Özledim indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Yediveren Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Yüreğimin Sesini Dinlemeyi Özledim TIKLA PDF İNDİR !

Yüreğimin Sesini Dinlemeyi Özledim TIKLA PDF İNDİR !

Özledim,

Ayrılışlar esnasında dualarla su dökebilmeyi giden aracın ardına…

Özledim,

Çocukken oynadığımız körebe oyunundaki güven ortamını…

Özledim,

Dokunmadan, bakışlarla, kelimelerle, tebessümlerle birbirini seven aşıkları…

Özledim, Yüreğimin sesini dinlemeyi özledim…

(Tanıtım Bülteninden)

Yüreğimin Sesini Dinlemeyi Özledim TIKLA PDF İNDİR !Yüreğimin Sesini Dinlemeyi Özledim TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Deneme/Yazın
Etiketler; Edebiyat, Deneme/Yazın, Yüreğimin Sesini Dinlemeyi Özledim, M. Kerem Buseli

Yorum Gönder