24 Ocak 2023

Umut Kadın ve Kristal Gül İlker Balkan Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 7,83 TL
Yazarı: İlker Balkan
Çevirmen: İlker Balkan

Umut Kadın ve Kristal Gül indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı İlker Balkan olan ve Altın Bilek Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Umut Kadın ve Kristal Gül eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Umut Kadın ve Kristal Gül ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Umut Kadın ve Kristal Gül TIKLA PDF İNDİR !

Umut Kadın ve Kristal Gül Yazarı Kimdir ?

Umut Kadın ve Kristal Gül yazarı İlker Balkan 'dır. İlker Balkan yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Umut Kadın ve Kristal Gül PDF indir oku

Umut Kadın ve Kristal Gül indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Altın Bilek Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Umut Kadın ve Kristal Gül TIKLA PDF İNDİR !

Umut Kadın ve Kristal Gül TIKLA PDF İNDİR !
Hayatta, bana tutunacak kimse yoktu eskiden de, onun eksikliğini duymuyorum; ama benim de tutunacak kim-sem kalmadı artık. Hayat, benden aldıklarının yerine, ben-den başka bir şey koymadı hiç. Yaman bir güneşin titrek dalgalarında aradığım huzur bile, bir karganın sesiyle bozuluyor her sabah. Ben, gitmekle kalmak arasındaki çizgide ge-çirdim yaşamımın çoğunu. Son bir senedir, yatak odamızın kapısından içeri almıyordu beni karım. Çocuğum, daha "baba" derken öğrenmişti "kaka" demesini ve bunları birleştirerek söylemesini. Mavi pabuçlarının ponponlarından baş-ka hiçbir şey yok şimdi ondan bana kalan. Yüzünü bile görmedim zaten kaç zamandır.
Ben tükendiğimde ne olacak. Asıl olan ne menem bir şeydir ki, bana hiç uğramadı. Zamanında elimde olup da, şimdi yalnızca geçmişimde, tümlenmiş duygularda, kesişen anılarda olan o kadar çok hasretlik sevdam var ki... Kanıma girip de ruhumu derin sızılarda inleten kalp ağrılarım da bana aşkın ne derece kuvvetli ve ne derece zayıf olduğunu gösterdi. Kendimle zıt yüklü kutupların ortak çekim alanında kim var kim yoksa, yarattığım itkiyle yere serilip, ardımdan bir dolu küfür yağdırdılar senelerdir.


İnce Kapak:

Sayfa Sayısı: 150

Baskı Yılı: 2013


e-Kitap:

Sayfa Sayısı: 75

Baskı Yılı: 2006


Dili: Türkçe
Yayınevi: Altın Bilek Yayınları Umut Kadın ve Kristal Gül TIKLA PDF İNDİR !

16.05.2009

nefes kesici

Kitap baştan sona kadar not almak isteyeceğiniz hayata dair izlerle dolu. Üstelik okurken dış dünyayla ilginiz kesilse bile kitapta hayatı yaşadığınız için bunun ayrımında olmuyorsunuz. Kendinizden ve çevrenizdeki herkesten bir öykü bulabileceğiniz ustalıkla yazılmış filozof bir kitap...

Umut Kadın ve Kristal Gül TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Umut Kadın ve Kristal Gül, İlker Balkan

Yorum Gönder