23 Ocak 2023

Seviyorum Öyleyse Varım 2 CD Suna Tanaltay Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 11,25 TL
Yazarı: Suna Tanaltay
Çevirmen: Tuna Egemen

Seviyorum Öyleyse Varım 2 CD indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Suna Tanaltay olan ve Sesli Kitaplar Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Seviyorum Öyleyse Varım 2 CD eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Seviyorum Öyleyse Varım 2 CD ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Seviyorum Öyleyse Varım 2 CD TIKLA PDF İNDİR !

Seviyorum Öyleyse Varım 2 CD Yazarı Kimdir ?

Seviyorum Öyleyse Varım 2 CD yazarı Suna Tanaltay 'dır. Suna Tanaltay yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Öykü türündedir.

Seviyorum Öyleyse Varım 2 CD PDF indir oku

Seviyorum Öyleyse Varım 2 CD indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Sesli Kitaplar Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Seviyorum Öyleyse Varım 2 CD TIKLA PDF İNDİR !

Seviyorum Öyleyse Varım 2 CD TIKLA PDF İNDİR !
Psikolog yazar Suna Tanaltay'ın deneme ve hikayelerinden oluşan bu sesli kitabımız, dinleyenlere keyif verirken belki hayat görüşlerinin daha olumlu olması konusunda bir fayda sağlayacak, insanları sevmenin esasında zor bir iş olmadiğını, sevginin hayatımızdaki yerinin ne kadar önemli ve onarıcı bir işlevi olduğunu bir kez daha anlatacak. Bu sesli kitabımıza, şair Erdogan Tanaltay "Sevgi Oradaydı, Aşk Orada" isimli güzel ve duygu dolu şiirini hediye etti.

1-A
1. Önce Sevgi Vardı
2. Su İsteme Benden
3. Fazilet

1-B
1. Difenbahya

2-A
1. Sevdalar Çocuk Kalır
2. Süreyya

2-B
1. Süreyya (Devam)
2. Kapıda Bir Gül Açtı
3. Sevgi Oradaydı
4. Sevgi Oradaydı, Aşk Orada
(Şiir) Erdoğan Tanaltay
(Tanıtım Bülteninden)



Baskı Yılı: 2014


Dili: Türkçe
Yayınevi: Sesli Kitaplar Yayıncılık Seviyorum Öyleyse Varım 2 CD TIKLA PDF İNDİR !

12.12.2019

Anilar ♥️

Sıkılmadan kaç kere dinler  insan ♥️ Yazarin kalemine, okuyanin sesine sağlik 5 sene önce aldim hala dinlerim. Tesekkurler🌈

Seviyorum Öyleyse Varım 2 CD TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Öykü
Etiketler; Edebiyat, Türk Öykü, Seviyorum Öyleyse Varım 2 CD, Suna Tanaltay

Yorum Gönder