17 Ocak 2023

Sensiz Bir Su Yosunu Oluyorum Aynur Yalçınkaya Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 4,15 TL
Yazarı: Aynur Yalçınkaya
Çevirmen: Aynur Yalçınkaya

Sensiz Bir Su Yosunu Oluyorum indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Aynur Yalçınkaya olan ve Artshop Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Sensiz Bir Su Yosunu Oluyorum eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Sensiz Bir Su Yosunu Oluyorum ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Sensiz Bir Su Yosunu Oluyorum TIKLA PDF İNDİR !

Sensiz Bir Su Yosunu Oluyorum Yazarı Kimdir ?

Sensiz Bir Su Yosunu Oluyorum yazarı Aynur Yalçınkaya 'dır. Aynur Yalçınkaya yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Sensiz Bir Su Yosunu Oluyorum PDF indir oku

Sensiz Bir Su Yosunu Oluyorum indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Artshop Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Sensiz Bir Su Yosunu Oluyorum TIKLA PDF İNDİR !

Sensiz Bir Su Yosunu Oluyorum TIKLA PDF İNDİR !
Ben yazmadım ilk cümleyi
Ben düşündüm ama yazmadım.

Yüzünde eski zamanlar
yeni zamanlarla buluşuyor



Sevgili Okur, benimle ilgili bir şey bilmiyorsan, daha iyi bir okuma bekliyor seni. Biliyorsan da, kurtul bildiklerinden, hiç tanımadığın birinden bir şeyler okuduğunu düşün. Hadi bir tek ayrıntı: Son bin yıl İstanbul'da, bunun yarıdan çoğu da Kadıköy'de yaşanıyor. Daha fazlasını bilmek istersen yaz bana, ben yazarım.



Sayfa Sayısı: 88

Baskı Yılı: 2013


Dili: Türkçe
Yayınevi: Artshop Yayıncılık Sensiz Bir Su Yosunu Oluyorum TIKLA PDF İNDİR !Sensiz Bir Su Yosunu Oluyorum TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Sensiz Bir Su Yosunu Oluyorum, Aynur Yalçınkaya

Yorum Gönder