17 Ocak 2023

Özgürlüğümden Ödün Vermedim-Üniversite Yıllarından Anılar Ayhan Toraman Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 18,0 TL
Yazarı: Ayhan Toraman
Çevirmen: Ayhan Toraman

Özgürlüğümden Ödün Vermedim-Üniversite Yıllarından Anılar indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Ayhan Toraman olan ve Berfin Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, 244 sayfalık Özgürlüğümden Ödün Vermedim-Üniversite Yıllarından Anılar eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Özgürlüğümden Ödün Vermedim-Üniversite Yıllarından Anılar ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Özgürlüğümden Ödün Vermedim-Üniversite Yıllarından Anılar TIKLA PDF İNDİR !

Özgürlüğümden Ödün Vermedim-Üniversite Yıllarından Anılar Yazarı Kimdir ?

Özgürlüğümden Ödün Vermedim-Üniversite Yıllarından Anılar yazarı Ayhan Toraman 'dır. Ayhan Toraman yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Günlük Anı türündedir.

Özgürlüğümden Ödün Vermedim-Üniversite Yıllarından Anılar PDF indir oku

Özgürlüğümden Ödün Vermedim-Üniversite Yıllarından Anılar indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Berfin Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, 244 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Özgürlüğümden Ödün Vermedim-Üniversite Yıllarından Anılar TIKLA PDF İNDİR !

Özgürlüğümden Ödün Vermedim-Üniversite Yıllarından Anılar TIKLA PDF İNDİR !

Kitabımı okuduğunuzda yaşam öykümün sizi fazlası ile içine çekeceğinden emin olabilirsiniz. Küçük bir Anadolu kasabasından gelip kurtlar sofrasında kendisine yer edinen birinin yaşamı süresince verdiği kavgaları görecek, küçük menfaatleri için neredeyse tüm yaşamlarını etkileyecek kötülüklere alet olan birçok insanın, her geçen gün biraz daha küçüldüğünü göreceksiniz. Büyük olasılıkla bu olaylardan unutulmaz dersler çıkaracaksınız. Okumaya devam ettiğinizde evrensel değerlendirme ölçülerini hiçe sayarak, yüksek mevkileri işgal eden bu insanlardan nefret edecek, yaşadığınız koşulları, küçük maddi beklentiler uğruna terk etmediğiniz için kendinizden gurur duyacaksınız.
Bu kitap uzun mücadeleler sonunda zorlu günleri aşan, "kurallara harfi harfine bağlı kaldığı", "özgürlüğünden asla taviz vermediği" için, doruğa çıkması hiç de kolay olmayan bir insanın hayat hikâyesidir. Yazar ülkenin demokratik, laik, sosyal, hukuk devleti olması uğrunda hiçbir fedakârlıktan kaçınmamış, kendine özgü bir savaş sürdürmüştür. Başlangıç dönemleri hayli çetin yıllara rastlamıştır. Engelleri, aşılamaz zorlukları göğüslemiş, hiçbir noktada yılgınlığa yer verilmemiştir.

Sabır, ilke ve kurallara bağlılık, sonunda istenen ve beklenene ulaşmayı mümkün kılmıştır.

Kitabın bütününü şöyle özetleyebilirim:

Ülkemi, mesleğimi ve öğrencilerimi çok ama çok seviyorum.

(Tanıtım Bülteninden)

Özgürlüğümden Ödün Vermedim-Üniversite Yıllarından Anılar TIKLA PDF İNDİR !Özgürlüğümden Ödün Vermedim-Üniversite Yıllarından Anılar TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Günlük Anı
Etiketler; Edebiyat, Türk Günlük Anı, Özgürlüğümden Ödün Vermedim-Üniversite Yıllarından Anılar, Ayhan Toraman

Yorum Gönder