18 Ocak 2023

Köyler Biterken Hasan Öztürk Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 16,8 TL
Yazarı: Hasan Öztürk
Çevirmen: Betül Hakverdi

Köyler Biterken indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Hasan Öztürk olan ve Can Yayınları (Ali Adil Atalay) yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Köyler Biterken eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Köyler Biterken ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Köyler Biterken TIKLA PDF İNDİR !

Köyler Biterken Yazarı Kimdir ?

Köyler Biterken yazarı Hasan Öztürk 'dır. Hasan Öztürk yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Köyler Biterken PDF indir oku

Köyler Biterken indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Can Yayınları (Ali Adil Atalay) yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Köyler Biterken TIKLA PDF İNDİR !

Köyler Biterken TIKLA PDF İNDİR !

1968'de Kepirtepe İlköğretmen Okuluna girdim.

1972'de İstanbul-Çapa İlköğretmen Okulu- "Müzik Semineri" bölümüne geçtim. 1976'da okulumu bitirip yurdun çeşitli yerlerinde sekiz yıl öğretmenlik yaptım.

1984'te İstanbul'a geldim. 2002 yılında emekli oldum.

İlk basılı eserim, 1996'da yayımlanan "Manolya" isimli şiir kitabıdır.

İkinci kitabım, 1997'de yayınlanan "Umut Boyu" isimli romanı.



Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Köyler Biterken, Hasan Öztürk

Yorum Gönder