14 Ocak 2023

Kimler İçin Yazdım Haydar Alper Eser Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 18,75 TL
Yazarı: Haydar Alper Eser
Çevirmen: Haydar Alper Eser

Kimler İçin Yazdım indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Haydar Alper Eser olan ve Zinde Yayınevi yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Kimler İçin Yazdım eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Kimler İçin Yazdım ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Kimler İçin Yazdım TIKLA PDF İNDİR !

Kimler İçin Yazdım Yazarı Kimdir ?

Kimler İçin Yazdım yazarı Haydar Alper Eser 'dır. Haydar Alper Eser yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Kimler İçin Yazdım PDF indir oku

Kimler İçin Yazdım indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Zinde Yayınevi yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Kimler İçin Yazdım TIKLA PDF İNDİR !

Kimler İçin Yazdım TIKLA PDF İNDİR !

Ne dersin?
Patlar mı yakın zamanlarda ?
Yıkılır mı memleket bu kez başka nedenlerden?
Ve yazılı şu satırlarda…
Ve yarın bir gün değerse gözleriniz…
Çok satanlarda falan…
'Kimler için yazdım.''

Diye başlayan yeni şairlerimizden Haydar Alper Eser modern şiirin en güzel örneklerini vererek bu mükemmel eseri siz değerli şiir severlerine sunmaktan kıvanç duyar.

(Tanıtım Bülteninden)

Kimler İçin Yazdım TIKLA PDF İNDİR !Kimler İçin Yazdım TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Kimler İçin Yazdım, Haydar Alper Eser

Yorum Gönder