14 Ocak 2023

Kendini Hatırla Güzide Behram Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 18,75 TL
Yazarı: Güzide Behram
Çevirmen: Güzide Behram

Kendini Hatırla indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Güzide Behram olan ve Elpis-Özel Ürünler yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Kendini Hatırla eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Kendini Hatırla ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Kendini Hatırla TIKLA PDF İNDİR !

Kendini Hatırla Yazarı Kimdir ?

Kendini Hatırla yazarı Güzide Behram 'dır. Güzide Behram yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Kendini Hatırla PDF indir oku

Kendini Hatırla indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Elpis-Özel Ürünler yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Kendini Hatırla TIKLA PDF İNDİR !

Kendini Hatırla TIKLA PDF İNDİR !

Bir gün her şey bambaşka olacak sevgili okur. Şu an içinde bulunduğun sıkıntı her ne ise geçecek. Şu an yanında bulunan her kim ise "Hatırlıyor musun?" sorusunu başında bulunduran bir cümle kuracaksın ona, o gün geldiğinde hâlâ yanındaysa elbette. Yanında değilse de dert etme. Dikkat edersen her şey güzel olacak demedim zaten ben sözlerimin başında. Her şey bambaşka olacak dedim. Güzel olup olmayacağını ben bilmiyorum ama içinde bulunduğun durum her ne ise işte tam da onun değişeceğini biliyorum. Belki bir gün, belki bir ay, belki bir yıllık bir süreye ihtiyacın var şu an sadece. Geçecek. Tüm iyi şeyler ve tüm kötü şeyler bir gün biter, elbette ardından yeni bir iyi şey veya yeni bir kötü şey başlar. Birileri bugün yanında, yarın karşında olabilir. Hiçbirimiz birbirimizden farklı değiliz ki! "Neden benim başıma bu geliyor?" deme. "Her birimizin başına bir şeyler geliyor," de.

Seni mutlu eden şeyi bulmaya çalış. Seni mutlu edecek bir şey var çünkü biliyorum. Onu bul ve daima peşinden git. Bunları benim sana söylememe gerek yok aslında. Sen de biliyorsun zaten herkes gibi. Ben sadece bir kez daha hatırlatmak, hayatına minik bir dokunuşta bulunmak istedim, beni unutma, hatırla diye. Ama önce sevgili okur, en önce, benden bile önce kendini hatırla.

(Tanıtım Bülteninden)

Kendini Hatırla TIKLA PDF İNDİR !Kendini Hatırla TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Kendini Hatırla, Güzide Behram

Yorum Gönder