19 Ocak 2023

Kapının Ardındaki Ben Güneş Altunkaş Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 15,0 TL
Yazarı: Güneş Altunkaş
Çevirmen: Güneş Altunkaş

Kapının Ardındaki Ben indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Güneş Altunkaş olan ve Nemesis Kitap yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Kapının Ardındaki Ben eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Kapının Ardındaki Ben ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Kapının Ardındaki Ben TIKLA PDF İNDİR !

Kapının Ardındaki Ben Yazarı Kimdir ?

Kapının Ardındaki Ben yazarı Güneş Altunkaş 'dır. Güneş Altunkaş yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Kapının Ardındaki Ben PDF indir oku

Kapının Ardındaki Ben indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Nemesis Kitap yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Kapının Ardındaki Ben TIKLA PDF İNDİR !

Kapının Ardındaki Ben TIKLA PDF İNDİR !

O kapı, hep aynı kapı…Yıllardır rüyamda o kapıyı görmemin bir nedeni olmalı… Üç yıl. Zeynep'in aynı rüyayı görmesinin üzerinden neredeyse üç yıl geçmiş, kurtuldu sandığı kâbusu yeniden başlamıştı. Peki o rüyayı görmesinin, her uyandığında böbreklerinde bir ağrı hissetmesinin sebebi neydi? Zincirlerle kapatılmış ve kilit vurulmuş o kapınınbir anlamı olmalıydı…

Zeynep fotoğraf çekmek için Galata sokaklarında gezindiği bir gün hiç beklemediği bir şeyle karşılaştı. Yıllardır rüyalarına giren, rüya olmaktan çıkıp kâbusu haline gelen ve benliğini ele geçiren o kapı tam karşısındaydı. Evet, hep aynı rüyayı görmesinin sarsıcı bir nedeni vardı. Belki de bu neden yeni bir başlangıcın anahtarıydı…

(Tanıtım Bülteninden)

Kapının Ardındaki Ben TIKLA PDF İNDİR !Kapının Ardındaki Ben TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Kapının Ardındaki Ben, Güneş Altunkaş

Yorum Gönder