16 Ocak 2023

Isaac Newton-Biyografi Serisi Murat Türkoğlu Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 5,53 TL
Yazarı: Murat Türkoğlu
Çevirmen: Murat Türkoğlu

Isaac Newton-Biyografi Serisi indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Murat Türkoğlu olan ve Mavi Çatı Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Isaac Newton-Biyografi Serisi eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Isaac Newton-Biyografi Serisi ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Isaac Newton-Biyografi Serisi TIKLA PDF İNDİR !

Isaac Newton-Biyografi Serisi Yazarı Kimdir ?

Isaac Newton-Biyografi Serisi yazarı Murat Türkoğlu 'dır. Murat Türkoğlu yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Biyografi & Oto Biyografi türündedir.

Isaac Newton-Biyografi Serisi PDF indir oku

Isaac Newton-Biyografi Serisi indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Mavi Çatı Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Isaac Newton-Biyografi Serisi TIKLA PDF İNDİR !

Isaac Newton-Biyografi Serisi TIKLA PDF İNDİR !

Yıldızların hareketlerini hesaplayabilirim ancak insanların deliliklerini değil.

Tanrı her şeyi ölçüyle yaratmıştır. Ağırlık, sayı ve uzunluk...

Sağlam bir tahmin olmadan, hiçbir büyük buluş yapılmamıştır.

Dünyaya nasıl göründüğümü bilmiyorum ama ben kendimi, henüz keşfedilmemiş gerçeklerle dolu bir okyanusun kıyısında oynayan, düzgün çakıl taşı ya da güzel bir deniz kabuğu bulduğundan sevinen bir çocuk gibi görüyorum.

Bız duşuncelenmız degılız, bız duşuncelenmizin duşuncesiyiz.

Eğer diğer insanlardan benim için bir şeyler yapmasını bekleseydim, hiçbir şey yapamazdım.

(Tanıtım Bülteninden)

Isaac Newton-Biyografi Serisi TIKLA PDF İNDİR !Isaac Newton-Biyografi Serisi TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Biyografi & Oto Biyografi
Etiketler; Edebiyat, Biyografi & Oto Biyografi, Isaac Newton-Biyografi Serisi, Murat Türkoğlu

Yorum Gönder