20 Ocak 2023

İnfazlık Acılar Okan Turan Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 11,9 TL
Yazarı: Okan Turan
Çevirmen: Okan Turan

İnfazlık Acılar indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Okan Turan olan ve Cinius yayınevinin yayınlamış olduğu, 94 sayfalık İnfazlık Acılar eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. İnfazlık Acılar ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
İnfazlık Acılar TIKLA PDF İNDİR !

İnfazlık Acılar Yazarı Kimdir ?

İnfazlık Acılar yazarı Okan Turan 'dır. Okan Turan yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

İnfazlık Acılar PDF indir oku

İnfazlık Acılar indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Cinius yayınevi tarafından yayınlanan, 94 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
İnfazlık Acılar TIKLA PDF İNDİR !

İnfazlık Acılar TIKLA PDF İNDİR !

Bu kitapta içimdeki ölü hücreleri atmak için çırpınmama tanık oldunuz. Haykırışlarıma, feryat figan ağlayışlarıma şahitlik ettiniz. Yazdıklarımın çoğunda ağladım, bunu da burada itiraf ediyorum. Bundan sonra çıkaracağım kitap veya kitaplarımda bu kadar depresif olmamayı ümit ediyorum. Lütfen, kendinizi sevin. Aynaya bakıp gülümseyerek "Seni seviyorum…" diye söylemekten çekinmeyin. Çünkü ben yapamadım. O yüzden bir yanım hep kırık hep eksik. Hep yitik.

(Tanıtım Bülteninden)

İnfazlık Acılar TIKLA PDF İNDİR !İnfazlık Acılar TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, İnfazlık Acılar, Okan Turan

Yorum Gönder