16 Ocak 2023

Hayatım Adana Benim Levent Özdilek Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 11,4 TL
Yazarı: Levent Özdilek
Çevirmen: Levent Özdilek

Hayatım Adana Benim indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Levent Özdilek olan ve İnkılap Kitabevi yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Hayatım Adana Benim eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Hayatım Adana Benim ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Hayatım Adana Benim TIKLA PDF İNDİR !

Hayatım Adana Benim Yazarı Kimdir ?

Hayatım Adana Benim yazarı Levent Özdilek 'dır. Levent Özdilek yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Anlatı türündedir.

Hayatım Adana Benim PDF indir oku

Hayatım Adana Benim indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. İnkılap Kitabevi yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Hayatım Adana Benim TIKLA PDF İNDİR !

Hayatım Adana Benim TIKLA PDF İNDİR !

Siz onu aktör olarak tanırsınız ama o Çukurovalı gizli bir yazarmış meğer.

Bizim Çukurova'nın geçmişine hüzünlü, komik ve sevgi dolu bir yolculuk... Ben okudum, bayıldım, umarım siz de hayran kalırsınız.
- Sinemacı-Yazar Arif Keskiner -

Tanıdığım en delikanlı birkaç Adanalıdan biridir Levent. Okurken beni Adana'nın çok güzel yıllarına götürdü. Henüz kimsenin kimseyi kırmadığı, henüz hiç kimsenin ölmediği yıllara... Sevgili dost Levent, "kendisi" gibi yazmış her satırı; samimi, "harbi", yüreğinden geldiği gibi, dostane...
- Toyota CEO'su Ali Haydar Bozkurt -

Sevgili Levent beni terapi divanına yatırdı.

50'li 60'lı yılların Adana'sından bu günlere gelirken sadece Adanalı olanlar değil, eminim her okuyucu kendinden çok şey bulacak, o masum, naif, sıcak, güzel, mutlu çocukluk ve gençlik yıllarına seyahat edecek.
- Prof. Dr. Mansur Beyazyürek -

(Tanıtım Bülteninden)

Hayatım Adana Benim TIKLA PDF İNDİR !Hayatım Adana Benim TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Anlatı
Etiketler; Edebiyat, Anlatı, Hayatım Adana Benim, Levent Özdilek

Yorum Gönder