18 Ocak 2023

Ernesto'nun Dağları Aytekin Yılmaz Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 10,5 TL
Yazarı: Aytekin Yılmaz
Çevirmen: Serap Özgür

Ernesto'nun Dağları indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Aytekin Yılmaz olan ve Siyah Kitap yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Ernesto'nun Dağları eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ernesto'nun Dağları ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ernesto'nun Dağları TIKLA PDF İNDİR !

Ernesto'nun Dağları Yazarı Kimdir ?

Ernesto'nun Dağları yazarı Aytekin Yılmaz 'dır. Aytekin Yılmaz yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Ernesto'nun Dağları PDF indir oku

Ernesto'nun Dağları indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Siyah Kitap yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ernesto'nun Dağları TIKLA PDF İNDİR !

Ernesto'nun Dağları TIKLA PDF İNDİR !

Aytekin Yılmaz'ın son romanı, hayatla ölüm arasındaki mesafenin kısa olduğu, dava uğruna ölmenin en çok kutsandığı bu coğrafyada bir isyan çığlığı… Kadere, coğrafyaya ve ölümlere karşı bir davet mektubu.

"… Hiçbir davayı uğruna ölecek kadar sevmiyorum, ama yaşamı savunan davaların içinde olmak istiyorum."

"Birdenbire boşlukta kaldım. Gidebileceğim, beni kabul edecek bir ailem yoktu. Ernesto gibi başka bir dağa da sığınamazdım, ne onun gibi cesaretim vardı ne de başka dağlara inancım. Güvendiğim bütün dağlara kar yağmıştı. Bir kitapta okumuştum, güvendiğiniz dağlara kar yağdığında, dağlarla karları baş başa bırakın diyordu. Ben de öyle yaptım, herkesi kendi dağıyla baş başa bıraktım."

(Tanıtım Bülteninden)

Ernesto'nun Dağları TIKLA PDF İNDİR !Ernesto'nun Dağları TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Ernesto'nun Dağları, Aytekin Yılmaz

Yorum Gönder