18 Ocak 2023

Dinlenen Ben Dergisi Sayı 6 Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 10,4 TL
Yazarı:
Çevirmen:

Dinlenen Ben Dergisi Sayı 6 indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı olan ve Yerküre yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Dinlenen Ben Dergisi Sayı 6 eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Dinlenen Ben Dergisi Sayı 6 ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Dinlenen Ben Dergisi Sayı 6 TIKLA PDF İNDİR !

Dinlenen Ben Dergisi Sayı 6 Yazarı Kimdir ?

Dinlenen Ben Dergisi Sayı 6 yazarı 'dır. yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Aylık Dergi türündedir.

Dinlenen Ben Dergisi Sayı 6 PDF indir oku

Dinlenen Ben Dergisi Sayı 6 indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Yerküre yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Dinlenen Ben Dergisi Sayı 6 TIKLA PDF İNDİR !

Dinlenen Ben Dergisi Sayı 6 TIKLA PDF İNDİR !

Dinlenen Ben, 6. sayısıyla rüyalara ve psikoterapiye dair içeriğini, Fenomenolojik Rüya Benliği Modeli ekseninde derinleştirmeye devam ediyor. Bu sayıda fenomenal benlik ve rüya benliğinin teorik zeminini, yas sürecinde görülen rüyaları terapi seanslarından aktarılan yaşantılarla izleyebilirsiniz. Dinlenen Ben'in bu sayısında da rüyaların düşünce ve sanat boyutundaki yansımalarını içeren sayfalar sizi bekliyor; edebiyat ve felsefenin fenomenolojik duyarlıklı yönlerine temas edebilir, ilerleyen bölümlerde fikir dünyanızı zenginleştirebilecek kitaplarla tanışabilirsiniz.

Fenomenal Benlik ve Rüya Benliği / Hayrettin Kara & Yavuz Selvi Yol Ayrımındaki İlişkilerde FRBM Uygulaması / Feyza Bağlan Eroğlu Lüsid Rüya Fenomenolojisi: Olgu Sunumu / Gökhan Özcan Yas ve Rüya / Suna Medin Nacar Kayıptan Sonra Rüyalar / Hayrettin Kara Rüyaların Klinik Kullanımı için Fenomenolojik Yaklaşımlar / P. E. Craig & S. J. Walsh Edebiyat ve Fenomenolojik Edebiyat Eleştirisi Üzerine / H. Handan Arıkan Gerçek Ne Kadar Gerçek? Rüya Ne Kadar Rüya? / Hayrettin Kara Felsefeye Minnet / Mustafa Koşar Sartre'ın Duygu Fenomenolojisinin Psikoterapiye Entegrasyonu / Gökhan Özcan Yalnızlığa Fenomenolojik Bir Bakış: Ruhun Yalnızlığı / Suna Medin Nacar Eleştiride Fenomenolojik Yaklaşımlar / Nurcan Toprak.

Dinlenen Ben Dergisi Sayı 6 TIKLA PDF İNDİR !Dinlenen Ben Dergisi Sayı 6 TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Aylık Dergi
Etiketler; Edebiyat, Aylık Dergi, Dinlenen Ben Dergisi Sayı 6,

Yorum Gönder