24 Ocak 2023

Ben Sabaha Kadar Uyanığım Cafer Modarres Sadeghi Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 13,0 TL
Yazarı: Cafer Modarres Sadeghi
Çevirmen: Cafer Modarres Sadeghi

Ben Sabaha Kadar Uyanığım indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Cafer Modarres Sadeghi olan ve Metis Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Ben Sabaha Kadar Uyanığım eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ben Sabaha Kadar Uyanığım ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ben Sabaha Kadar Uyanığım TIKLA PDF İNDİR !

Ben Sabaha Kadar Uyanığım Yazarı Kimdir ?

Ben Sabaha Kadar Uyanığım yazarı Cafer Modarres Sadeghi 'dır. Cafer Modarres Sadeghi yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Dünya Öykü türündedir.

Ben Sabaha Kadar Uyanığım PDF indir oku

Ben Sabaha Kadar Uyanığım indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Metis Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ben Sabaha Kadar Uyanığım TIKLA PDF İNDİR !

Ben Sabaha Kadar Uyanığım TIKLA PDF İNDİR !
Çağdaş İran edebiyatının temsilcilerinden Cafer Sadeghi'nin iki öyküsü yer alıyor bu kitapta: Bataklık ve Ben Sabaha Kadar Uyanığım. Yalın ve sade bir dille yazılan bu öyküler ilk bakışta bireysel hikâyeler izlenimi verse de, anlattıklarında devrim sonrası İran'da gündelik hayatın izlerini görmek; siyasi tartışmaların, çıkmazların, eylemlerin izlerini sürmek mümkün. Sadeghi toplumsal bir haletiruhiyeyi yansıtıyor öykülerinde.



Sayfa Sayısı: 152

Baskı Yılı: 2007


Dili: Türkçe
Yayınevi: Metis Yayıncılık Ben Sabaha Kadar Uyanığım TIKLA PDF İNDİR !Ben Sabaha Kadar Uyanığım TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Dünya Öykü
Etiketler; Edebiyat, Dünya Öykü, Ben Sabaha Kadar Uyanığım, Cafer Modarres Sadeghi

Yorum Gönder