17 Ocak 2023

Ayaklarımla Tutundum Hayata Ayşe Işık Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 12,0 TL
Yazarı: Ayşe Işık
Çevirmen: Ayşe Işık

Ayaklarımla Tutundum Hayata indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Ayşe Işık olan ve Türdav Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Ayaklarımla Tutundum Hayata eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ayaklarımla Tutundum Hayata ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ayaklarımla Tutundum Hayata TIKLA PDF İNDİR !

Ayaklarımla Tutundum Hayata Yazarı Kimdir ?

Ayaklarımla Tutundum Hayata yazarı Ayşe Işık 'dır. Ayşe Işık yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Biyografi & Oto Biyografi türündedir.

Ayaklarımla Tutundum Hayata PDF indir oku

Ayaklarımla Tutundum Hayata indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Türdav Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ayaklarımla Tutundum Hayata TIKLA PDF İNDİR !

Ayaklarımla Tutundum Hayata TIKLA PDF İNDİR !
Ben engelliyim,

ama hiçbir zaman engelli olmamı aşamayacak kadar kendimi çaresiz görmedim. Tabii ki bu önce ailem ve çevremdeki insanların desteğiyle oldu. Örneğin sizinle bir sorunumu paylaşacağım: Bir cafeye oturup meyve suyu istediğimde kimse bana pipet vermiyor, ben isteyene kadar. Tabii ki pipet de gelmeyince, ben meyve suyunu ayaklarımla içmeye çalışı-yorum. İnsanların bir anda bana karşı tavırları değişiyor ve hayranlıkla bana bakıp mutlu oluyorlar. Ben de çaresizliğin içerisinde çare üretmenin kıvancını yaşıyorum.

Emin olun ki toplum bize bir adım yaklaştığında bizlerin sorunları, hayata bakış açıla-rımız, şu ankinden çok çok daha iyi olacaktır. Ve emin olun ki yarın sabah hiç birimizin engelli olmayacağı belli değil. Toplum bizlerin yanında olursa, bizler çok daha iyi hayatlar yaşar ve çok verimli oluruz.

Ben ne engelli, ne özürlü, ne sakatım; sadece özel insan olduğuma inanıyorum.
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 192

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: Türdav Yayınları Ayaklarımla Tutundum Hayata TIKLA PDF İNDİR !Ayaklarımla Tutundum Hayata TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Biyografi & Oto Biyografi
Etiketler; Edebiyat, Biyografi & Oto Biyografi, Ayaklarımla Tutundum Hayata, Ayşe Işık

Yorum Gönder