18 Ocak 2023

Alp Urungu-Göktürklerin Kuruluş Çağından Bir Öykü Ahmet Haldun Terzioğlu Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 15,0 TL
Yazarı: Ahmet Haldun Terzioğlu
Çevirmen: Ahmet Haldun Terzioğlu

Alp Urungu-Göktürklerin Kuruluş Çağından Bir Öykü indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Ahmet Haldun Terzioğlu olan ve Panama Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Alp Urungu-Göktürklerin Kuruluş Çağından Bir Öykü eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Alp Urungu-Göktürklerin Kuruluş Çağından Bir Öykü ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Alp Urungu-Göktürklerin Kuruluş Çağından Bir Öykü TIKLA PDF İNDİR !

Alp Urungu-Göktürklerin Kuruluş Çağından Bir Öykü Yazarı Kimdir ?

Alp Urungu-Göktürklerin Kuruluş Çağından Bir Öykü yazarı Ahmet Haldun Terzioğlu 'dır. Ahmet Haldun Terzioğlu yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Alp Urungu-Göktürklerin Kuruluş Çağından Bir Öykü PDF indir oku

Alp Urungu-Göktürklerin Kuruluş Çağından Bir Öykü indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Panama Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Alp Urungu-Göktürklerin Kuruluş Çağından Bir Öykü TIKLA PDF İNDİR !

Alp Urungu-Göktürklerin Kuruluş Çağından Bir Öykü TIKLA PDF İNDİR !

Arka Kapak Yazısı (Tanıtım Bülteninden)

Kağanım'a doyamadım.

İlime, devletime doyamadım.

Ulusuma doyamadım.

Güneşten, aydan, oğullarımdan, kızımdan, ecemden, kandaşlarımdan ayrıldım.

Ecem, oğullarım, kızım…

Ne acı, sizlerden ayrıldım.

Kandaşlarım bir araya geldiler.

Yüz güçlü er seçtiler.

Kutlu dağdan bu taşı belirlediler.

Altı geniş, üstü dar, ok gibi sivri…

Tam elli öküz ile taşıyıp Elegeş Irmağı'nın kıyısına getirdiler.

Benim için dikiverdiler.

Ne acı, bizim olan Gök'ün altında yaşadığım yurdumdan ayrıldım.

Acundan, yerden ayrıldım.

Otuz dokuz yaşındaydım.

Gök aldı beni…

Oğuşumdan, kapımdan, uyamdan ayrıldım.

Ey budunum.

Çalışın!

İli, töreyi, birliği koruyun.

Uçmaklığım Pars yılında oldu.

Şimdi ait olduğum yere, Gök'e uçtum.

Kut sizinle olsun

Beni, destanımı unutmayın!

Alp Urungu-Göktürklerin Kuruluş Çağından Bir Öykü TIKLA PDF İNDİR !Alp Urungu-Göktürklerin Kuruluş Çağından Bir Öykü TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Alp Urungu-Göktürklerin Kuruluş Çağından Bir Öykü, Ahmet Haldun Terzioğlu

Yorum Gönder