25 Kasım 2022

Sen, Ben ve Biz Serdar Tütün Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 14,44 TL
Yazarı: Serdar Tütün
Çevirmen: Şeref Kurtiş

Sen, Ben ve Biz indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Serdar Tütün olan ve Ceren Yayınevi yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Sen, Ben ve Biz eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Sen, Ben ve Biz ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Sen, Ben ve Biz TIKLA PDF İNDİR !

Sen, Ben ve Biz Yazarı Kimdir ?

Sen, Ben ve Biz yazarı Serdar Tütün 'dır. Serdar Tütün yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Deneme/Yazın türündedir.

Sen, Ben ve Biz PDF indir oku

Sen, Ben ve Biz indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Ceren Yayınevi yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Sen, Ben ve Biz TIKLA PDF İNDİR !

Sen, Ben ve Biz TIKLA PDF İNDİR !
Hayat Bir Tesadüftür

Tesadüfler! Olasılıklar! Ve olasılıksızlar; bazen mantık sınırlarını zorlayacak kadar şansını zorlayabiliyor ve bazen aklın almayacağı kadar saçmalaşabiliyorlar. Aslında hayatın içinde o kadar sıradan bir şey ki tesadüf denen şey! Biz ne plan yaparsak yapalım, hayat tesadüflerin zincirleme bir kazasıdır sadece, fazlası değil. Onunla da bir tesadüfle tanışmıştık. Çokta sıra dışı bir durum değildi aslında bütün sevgililer böyle tanışmaz mı? Ama velakin ne kadar olasılıksız bir tesadüfse aşk o kadar güzeldir. Cennete giden yol cehennemden geçer, aşka gidende; kolaysa anla ki yanlış yoldasın.Bu da sıradanlıklara karşı bir avunmadır belki bilemiyoruz, bilmekte çok şart değil....
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 240

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: Ceren Yayınevi Sen, Ben ve Biz TIKLA PDF İNDİR !Sen, Ben ve Biz TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Deneme/Yazın
Etiketler; Edebiyat, Deneme/Yazın, Sen, Ben ve Biz, Serdar Tütün

Yorum Gönder