25 Kasım 2022

O Yeşil Gözler İsmail Hakkı Onat Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 10,11 TL
Yazarı: İsmail Hakkı Onat
Çevirmen: İsmail Hakkı Onat

O Yeşil Gözler indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı İsmail Hakkı Onat olan ve Gece Kitaplığı yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık O Yeşil Gözler eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. O Yeşil Gözler ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
O Yeşil Gözler TIKLA PDF İNDİR !

O Yeşil Gözler Yazarı Kimdir ?

O Yeşil Gözler yazarı İsmail Hakkı Onat 'dır. İsmail Hakkı Onat yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

O Yeşil Gözler PDF indir oku

O Yeşil Gözler indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Gece Kitaplığı yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
O Yeşil Gözler TIKLA PDF İNDİR !

O Yeşil Gözler TIKLA PDF İNDİR !
Aklımdasın her zaman adın kalbimde hece
Benliğimle sendeyim sabah, akşam ve her gece
Aşkın sanki kördüğüm, çözülmeyen bilmece Bu sevdanın aşkıyla bekliyorum yolunu.
Derbeder etti beni güzeşim senin aşkın İki yıl öncesinin aklımdadır bakışın
Gönül üzgün ve harap, kalp perişan ve şaşkın
Bu sevdanın aşkıyla bekliyorum yolunu.
Bir sonbahar da geçti bu aşkın üzerinden
Bu ne biçim hicrandır, nedir sevgilim neden?
Bu aşkın oyununu bilebilir miydim nerden?
Bu sevdanın aşkıyla bekliyorum yolunu.
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 89

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: Gece Kitaplığı O Yeşil Gözler TIKLA PDF İNDİR !O Yeşil Gözler TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, O Yeşil Gözler, İsmail Hakkı Onat

Yorum Gönder