26 Kasım 2022

En Çok Hüzün Yakışıyor Sana Saadet Özkan Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 9,72 TL
Yazarı: Saadet Özkan
Çevirmen: Saadet Özkan

En Çok Hüzün Yakışıyor Sana indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Saadet Özkan olan ve Sena Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık En Çok Hüzün Yakışıyor Sana eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. En Çok Hüzün Yakışıyor Sana ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
En Çok Hüzün Yakışıyor Sana TIKLA PDF İNDİR !

En Çok Hüzün Yakışıyor Sana Yazarı Kimdir ?

En Çok Hüzün Yakışıyor Sana yazarı Saadet Özkan 'dır. Saadet Özkan yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

En Çok Hüzün Yakışıyor Sana PDF indir oku

En Çok Hüzün Yakışıyor Sana indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Sena Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
En Çok Hüzün Yakışıyor Sana TIKLA PDF İNDİR !

En Çok Hüzün Yakışıyor Sana TIKLA PDF İNDİR !
Ummandan çıkıyorum soluk soluğa.
Ellerim ve yüzüm yanık.
Kıyıda Mevlana bekliyor beni.
Kıyıya çıktıysam eğer, olmamışım demektir.
Diz çöküyorum önüne..
Bana sesleniyor:
Diyorsun ki! Âşık oldum, "Yalan…"
Aşk ile yanmadan gelme kapıma
Diyorsun ki: Yanıyorum, tamam ama
"Kül" olmadan gelme kapıma.

Sevgiliye diye başlar bütün aşk için yazılanlar, bu sefer ki öyle değil. Bu yazılanlar daha başka, herkesin yüreğinin yanışı da başkadır.

Ve sen! Ben bu kadar yanarken, anlatarak seni de yakacağım için hazır mısın? Hazır mısın benim gibi yanmaya? Fakat bil ki sonrası asla eskisi gibi olmayacak.

O zaman dinle bakalım, seni anlatmaya yetecek mi bendeki?
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 192

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: Sena Yayınları En Çok Hüzün Yakışıyor Sana TIKLA PDF İNDİR !En Çok Hüzün Yakışıyor Sana TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, En Çok Hüzün Yakışıyor Sana, Saadet Özkan

Yorum Gönder