25 Kasım 2022

Düş Ağrısı Ramazan Özkul Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 11,9 TL
Yazarı: Ramazan Özkul
Çevirmen: Ramazan Özkul

Düş Ağrısı indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Ramazan Özkul olan ve Cinius yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Düş Ağrısı eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Düş Ağrısı ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Düş Ağrısı TIKLA PDF İNDİR !

Düş Ağrısı Yazarı Kimdir ?

Düş Ağrısı yazarı Ramazan Özkul 'dır. Ramazan Özkul yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Düş Ağrısı PDF indir oku

Düş Ağrısı indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Cinius yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Düş Ağrısı TIKLA PDF İNDİR !

Düş Ağrısı TIKLA PDF İNDİR !
"Sızlayan düşlerimden beni çıkaracak, çekip içlerinden kurtaracak bir düş doktoru arıyorum, düşlerim ağrıyor; dayanamıyorum."

Cemal Süreya'ya Dair

Ne sen utancını duvarlara asan
O beklenen kadın ol
Ne de ben masaya kurallarını koyan,
Seni bekleyen o adam olayım.
Utancın;
Seni boydan boya örten
Bir elbise misali üzerinde kalsın,
Kuralların yerini korkusuzluk değil
Çevremizde yürüsün istediğimiz
Korkular alsın
Ve her şey
Ve ama her şey
İşte böylece bitsin!
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 117

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: Cinius Düş Ağrısı TIKLA PDF İNDİR !Düş Ağrısı TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Düş Ağrısı, Ramazan Özkul

Yorum Gönder