27 Kasım 2022

Damga Zarifa Mustafayeva Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 8,42 TL
Yazarı: Zarifa Mustafayeva
Çevirmen: Zarifa Mustafayeva

Damga indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Zarifa Mustafayeva olan ve İkinci Adam Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Damga eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Damga ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Damga TIKLA PDF İNDİR !

Damga Yazarı Kimdir ?

Damga yazarı Zarifa Mustafayeva 'dır. Zarifa Mustafayeva yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Deneme/Yazın türündedir.

Damga PDF indir oku

Damga indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. İkinci Adam Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Damga TIKLA PDF İNDİR !

Damga TIKLA PDF İNDİR !
İyi bir aileden kötü, kötü bir aileden de iyi bir çocuğun çıkmasını kabullenmek başka ülkelerde nasıl bilmiyorum, ama Azerbaycan'da kesinlikle çok zor. Yıllar sonra ben bunun daha iyi farkına vardım.

Allah, Osman'ı karşıma çıkardığı için ben şanslıydım. Ama benim kadar şanslı olmayan, suçsuz olduğu halde alnında "AHLAKSIZ" damgasıyla gezen, hor görülen o kadar çok insan yaşıyor ki bu hayatta. Çoğu zaman yanlış zanlarımızın, yalanlarımızın, gıybetlerimizin kaç insan hayatını mahvedeceğini, kaç yuvayı dağıtacağını düşünmüyoruz bile.

Ben sözlerimi Allah'ın sözleriyle bitirmek istiyorum:
"Ey iman edenler! Zannın birçoğundan sakının. Çünkü zannın bir kısmı günahtır. Birbirinizin kusurlarını ve mahremiyetlerini araştırmayın. Birbirinizin gıybetini yapmayın. Herhangi biriniz ölü kardeşinin etini yemekten hoşlanır mı? İşte bundan tiksindiniz! Allah'a karşı gelmekten sakının. Şüphesiz Allah tövbeyi çok kabul edendir, çok merhamet edendir."
Hucurat suresi 12. Ayet
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 178

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: İkinci Adam Yayınları Damga TIKLA PDF İNDİR !Damga TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Deneme/Yazın
Etiketler; Edebiyat, Deneme/Yazın, Damga, Zarifa Mustafayeva

Yorum Gönder