26 Kasım 2022

Ateşi Öpünce Firdevs Büyükateş Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 16,8 TL
Yazarı: Firdevs Büyükateş
Çevirmen: Firdevs Büyükateş

Ateşi Öpünce indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Firdevs Büyükateş olan ve Can Yayınları (Ali Adil Atalay) yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Ateşi Öpünce eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ateşi Öpünce ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ateşi Öpünce TIKLA PDF İNDİR !

Ateşi Öpünce Yazarı Kimdir ?

Ateşi Öpünce yazarı Firdevs Büyükateş 'dır. Firdevs Büyükateş yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Ateşi Öpünce PDF indir oku

Ateşi Öpünce indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Can Yayınları (Ali Adil Atalay) yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ateşi Öpünce TIKLA PDF İNDİR !

Ateşi Öpünce TIKLA PDF İNDİR !
Yılların peşinde hep adım adım
Kendime varacak bir yol aradım
Ateşi öpünce farkına vardım
Ateşi besleyen benim soyadım
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 112

Baskı Yılı: 2015


Dili: Türkçe
Yayınevi: Can Yayınları (Ali Adil Atalay) Ateşi Öpünce TIKLA PDF İNDİR !Ateşi Öpünce TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Ateşi Öpünce, Firdevs Büyükateş

Yorum Gönder