25 Kasım 2022

Alternatif Eğitim Dergisi Sayı: 2 Kemal İnal Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 11,11 TL
Yazarı: Kemal İnal
Çevirmen: Kemal İnal

Alternatif Eğitim Dergisi Sayı: 2 indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Kemal İnal olan ve Yeni İnsan Yayınevi yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Alternatif Eğitim Dergisi Sayı: 2 eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Alternatif Eğitim Dergisi Sayı: 2 ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Alternatif Eğitim Dergisi Sayı: 2 TIKLA PDF İNDİR !

Alternatif Eğitim Dergisi Sayı: 2 Yazarı Kimdir ?

Alternatif Eğitim Dergisi Sayı: 2 yazarı Kemal İnal 'dır. Kemal İnal yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Aylık Dergi türündedir.

Alternatif Eğitim Dergisi Sayı: 2 PDF indir oku

Alternatif Eğitim Dergisi Sayı: 2 indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Yeni İnsan Yayınevi yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Alternatif Eğitim Dergisi Sayı: 2 TIKLA PDF İNDİR !

Alternatif Eğitim Dergisi Sayı: 2 TIKLA PDF İNDİR !
Alternatif Eğitim Dergisi "Alternatif Demokratik Okul" tartışmalarını Türkiye kamuoyuna taşıyor.

Daha mutlu, refah içinde ve daha özgür bireylerden oluşan bir topluma doğru yol alırken, geçmişten bugüne ve bugünden geleceğe köprü kurarken "eleştiri" ve "umut"un alanı olarak eğitim kuşkusuz özgürleştirici olmak durumundadır. Özgürleştirici eğitimin iki ayağı bulunur: Bunlardan ilki, öğrencilerin içinde yaşadıkları dünyanın, gerçekte her şey değişirken"değişmez' olduğu düşüncesine karşı çıkmasını ve okuldakiler de dâhil olmak üzere "sömürücü, tahakkümcü, baskıcı" inanç, norm, değerler ve pratikleri sorgulamasını sağlayan "eleştirel bilinç"in geliştirilmesidir. İkincisi ise insanın çok yönlü olarak bilgi, beceri ve yeteneklerinin geliştirilmesi yoluyla "yaratıcı" ve "özgürleştirici" toplumsallığının özendirilmesi ve insanın özneleşmesinin ve özgürleşmesinin önünde yükselen ırkçı, cinsiyetçi, türcü ve homofobik her türlü ayrımcı duvarın aşılmasıdır.
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 240

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: Yeni İnsan Yayınevi Alternatif Eğitim Dergisi Sayı: 2 TIKLA PDF İNDİR !Alternatif Eğitim Dergisi Sayı: 2 TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Aylık Dergi
Etiketler; Edebiyat, Aylık Dergi, Alternatif Eğitim Dergisi Sayı: 2, Kemal İnal

Yorum Gönder