28 Kasım 2022

10.Gün Tolga Karahan Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 11,9 TL
Yazarı: Tolga Karahan
Çevirmen: Tolga Karahan

10.Gün indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Tolga Karahan olan ve Cinius yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık 10.Gün eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. 10.Gün ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
10.Gün TIKLA PDF İNDİR !

10.Gün Yazarı Kimdir ?

10.Gün yazarı Tolga Karahan 'dır. Tolga Karahan yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

10.Gün PDF indir oku

10.Gün indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Cinius yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
10.Gün TIKLA PDF İNDİR !

10.Gün TIKLA PDF İNDİR !
Nereden bilebilirdim gideceğini…

Meğer bu son gelişinmiş bana.

Ah işte sevgilim senden bana kalan,

Bir küçük kapla, kırık bir kalp şimdi,

Keşke, keşke biraz daha doysaydım sana
.

(Tanıtım Bülteninden)

10.Gün TIKLA PDF İNDİR !10.Gün TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, 10.Gün, Tolga Karahan

Yorum Gönder