18 Ekim 2022

Yaryüzünde Gezerken Özbey Sağlam Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 13,0 TL
Yazarı: Özbey Sağlam
Çevirmen: Özbey Sağlam

Yaryüzünde Gezerken indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Özbey Sağlam olan ve İkinci Adam Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, 68 sayfalık Yaryüzünde Gezerken eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Yaryüzünde Gezerken ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Yaryüzünde Gezerken TIKLA PDF İNDİR !

Yaryüzünde Gezerken Yazarı Kimdir ?

Yaryüzünde Gezerken yazarı Özbey Sağlam 'dır. Özbey Sağlam yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Yaryüzünde Gezerken PDF indir oku

Yaryüzünde Gezerken indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. İkinci Adam Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, 68 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Yaryüzünde Gezerken TIKLA PDF İNDİR !

Yaryüzünde Gezerken TIKLA PDF İNDİR !

"Üzdüler seni de değil mi? Belki bir dalın kırıldı.Kaçıştılar gökyüzüne, ağacına konan kuşlar.Biraz ağladın değil mi? Birden dünyan yıkıldı.Dolandı ayaklarına, sıra sıra yokuşlar.Ah! O yokuşlar yok mu? O yokuşlar.Sırtımdan tutun da, yardım edin bana kuşlar."Sonsuz bir boşlukta, kendi zaman çizgim kadar mütevazı yer kaplayan biri olmama rağmen, bir hayale tutuldum; zaman çizgimden dışarı taşmak! Yaşamım boyunca, gözlerimden birisi cismi görürken, diğeri her daim ardındaki şiiri gördü. Hiçbir zaman normal bir bakış açısına sahip olamayacağımı anladığımda ise şiirimin nefesini kâğıtlara üfledim. Şimdi ise, bu kitap aracılığı ile şiirimden gördüğüm dünyaları sizlere sunmaktan kıvanç duyuyorum.Belki şiirlerim herkese ulaşacak, belki de kitlelerin şiirlerimden haberi dahi olmayacak. Ya da belki şiirlerimi herkes okumuş olacak lakin ben, zaman çizgimin sonundan çoktan toprağa düşmüş olacağım.Varsın olsun.Dedim ya bir hayalim var. Bir zamanda, bir yerde, gün olur da birisi şiirlerimi okursa, geçmişten uzanan elim kalbine değmiş olacak. Zaman çizgimden taşmış olacağım, bugünden sonsuza dek.Sevgilerimle...

(Tanıtım Bülteninden)

Yaryüzünde Gezerken TIKLA PDF İNDİR !Yaryüzünde Gezerken TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Yaryüzünde Gezerken, Özbey Sağlam

Yorum Gönder