31 Ekim 2022

Kelepçe Canan Tan Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 9,69 TL
Yazarı: Canan Tan
Çevirmen: Canan Tan

Kelepçe indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Canan Tan olan ve Doğan Kitap yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Kelepçe eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Kelepçe ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Kelepçe TIKLA PDF İNDİR !

Kelepçe Yazarı Kimdir ?

Kelepçe yazarı Canan Tan 'dır. Canan Tan yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Kelepçe PDF indir oku

Kelepçe indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Doğan Kitap yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Kelepçe TIKLA PDF İNDİR !

Kelepçe TIKLA PDF İNDİR !
Şeytan bir kere girmeyegörsün insanın içine Yaptırmayacağı iş yoktur sahibine...

Yeter, Mimoza, Gonca, Beyza, Sultan, Zeyno, Merve... Ve diğerleri... Bir avuç kader mahkûmu kadın!

"Büyük konuşmasın hiç kimse! 'Böyle bir olay benim başıma gelmez!' demesin. 'Asla' diye başlayan cümleler kurmasın. Hiç ummadığınız bir anda, kapkara bir çukurun dibinde bulabilirsiniz kendinizi. Tıpkı benim gibi..." diyor Beyza.

Bir de Mine var aralarında. Dört duvarın dışında bambaşka bir dünyanın olduğundan habersiz, anasının yatağını, yemeğini ve günahını paylaşan, "Hiç uçurtma uçurmadım ben Kumdan kaleler yapmadım hiç Sokaklarda oynayamadım Çocuğum ben ama Çocukluğumu yaşayamadım!" diyen ve eksik büyüyen bir çocuk.

Her birinin ayrı bir hikâyesi var. İç burkan, hüzünlü; ama bir o kadar da heyecan verici ve çarpıcı…
(Tanıtım Bülteninden)


İnce Kapak:

Sayfa Sayısı: 208

Baskı Yılı: 2016


e-Kitap:

Sayfa Sayısı: 146

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: Doğan Kitap Kelepçe TIKLA PDF İNDİR !

10.03.2019

Tüm kadınlar okumalı!

Gerçek hikayelerden yola çıktığını düşünürsek; son derece gerçekçi bir kitap. Ülkemizde kadın cinayetlerinin sonu yok. Bu kitap da kadınlarımızın nasıl cinayete sürüklendiklerini ve kaderlerine nasıl terk edildiklerini gün yüzüne çıkarmakta. Çok akıcı bir kitap, bir günde okursunuz. Kitap da yer alan Ayşe'nin, Fatma'nın vs. hikayeleri aslında hepimizin hikayesi...


17.05.2016

Tolga

Issız erkekler korosu ve Hasret'i yazan kişi ile bu kitabı yazan kişi aynı olamaz.

Kelepçe TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Kelepçe, Canan Tan

Yorum Gönder