18 Ekim 2022

Kayıp Ozan'dan Deyiş ve Şiirler Dursun Ali Kebabci Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 9,72 TL
Yazarı: Dursun Ali Kebabci
Çevirmen: Dursun Ali Kebabci

Kayıp Ozan'dan Deyiş ve Şiirler indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Dursun Ali Kebabci olan ve Etki Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Kayıp Ozan'dan Deyiş ve Şiirler eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Kayıp Ozan'dan Deyiş ve Şiirler ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Kayıp Ozan'dan Deyiş ve Şiirler TIKLA PDF İNDİR !

Kayıp Ozan'dan Deyiş ve Şiirler Yazarı Kimdir ?

Kayıp Ozan'dan Deyiş ve Şiirler yazarı Dursun Ali Kebabci 'dır. Dursun Ali Kebabci yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Kayıp Ozan'dan Deyiş ve Şiirler PDF indir oku

Kayıp Ozan'dan Deyiş ve Şiirler indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Etki Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Kayıp Ozan'dan Deyiş ve Şiirler TIKLA PDF İNDİR !

Kayıp Ozan'dan Deyiş ve Şiirler TIKLA PDF İNDİR !

Perişan halim seni yordu gönül
Sıramı beklerim bitmiyor ömür
Topraktan geldim olurum çamur
Zamanı var bekle vay deli gönül


Çok çile çektim gurbet ellerde
Vaktim geçti benim uzun yollarda
Hakkın azraili beni bir gün ellerde
Zaman bekle vay deli gönül


Bir kayıp ozanım yordum seni gönül
Zaman kısadır boş geçer ömür
Ağlasın gözlerin olur kömür
Zamanı var bekle vay deli gönül




(Tanıtım Bülteninden)



Kayıp Ozan'dan Deyiş ve Şiirler TIKLA PDF İNDİR !Kayıp Ozan'dan Deyiş ve Şiirler TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Kayıp Ozan'dan Deyiş ve Şiirler, Dursun Ali Kebabci

Yorum Gönder