18 Ekim 2022

Atıfet Zeynep Kızıldoğan Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 23,1 TL
Yazarı: Zeynep Kızıldoğan
Çevirmen: Zeynep Kızıldoğan

Atıfet indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Zeynep Kızıldoğan olan ve Cinius yayınevinin yayınlamış olduğu, 244 sayfalık Atıfet eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Atıfet ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Atıfet TIKLA PDF İNDİR !

Atıfet Yazarı Kimdir ?

Atıfet yazarı Zeynep Kızıldoğan 'dır. Zeynep Kızıldoğan yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Atıfet PDF indir oku

Atıfet indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Cinius yayınevi tarafından yayınlanan, 244 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Atıfet TIKLA PDF İNDİR !

Atıfet TIKLA PDF İNDİR !

Bana getirisi olarak yaralarımın kanadığına da şahit oluyordum. Ömür dediğim şey yakıcılığına ilaveten yıkıyordu. Pes etmiyordum fakat beraberinde hayal kırıklığı ile tüm ümitlerimi yerle yeksan ediyordu. İnsanoğlu buna hayat diyerek yaşıyordu fakat ben nefes alamıyordum. Belirsizlik, kaygı tüm vücudumu ele geçiriyordu. Dünyaya bir isim koyacak olsaydım bu hiç şüphesiz cehennem olurdu. Yeryüzünde cehennem yok diyen serzenişleri duyar gibiyim. Aynı biçimde dünyayı cennet olarak görenleri de…

Onlar unutmasın ki; Adem Aleyhisselam'ın ceza olarak gönderildiği yerdir dünya...

(Tanıtım Bülteninden)

Atıfet TIKLA PDF İNDİR !Atıfet TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Atıfet, Zeynep Kızıldoğan

Yorum Gönder