3 Temmuz 2022

Tüm Okullar Kapatılsın Esra Avgören Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 9,8 TL
Yazarı: Esra Avgören
Çevirmen: Esra Avgören

Tüm Okullar Kapatılsın indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Esra Avgören olan ve Martı Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Tüm Okullar Kapatılsın eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Çocuk ve Gençlik kategorisinde yer almaktadır. Tüm Okullar Kapatılsın ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Tüm Okullar Kapatılsın TIKLA PDF İNDİR !

Tüm Okullar Kapatılsın Yazarı Kimdir ?

Tüm Okullar Kapatılsın yazarı Esra Avgören 'dır. Esra Avgören yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Çocuk ve Gençlik kategorisinde olup, Roman/Öykü türündedir.

Tüm Okullar Kapatılsın PDF indir oku

Tüm Okullar Kapatılsın indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Martı Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Tüm Okullar Kapatılsın TIKLA PDF İNDİR !

Tüm Okullar Kapatılsın TIKLA PDF İNDİR !

Nefret ediyorum! Mutsuz olmam için ellerinden geleni artlarına koymuyorlar. İstemiyorum, istemiyoruuuuuuum!

Neden beni zorluyorlar ki? Onlara göre en iyisi benim için değil! İsteklerimin hiç önemi yok! Dönmek istemiyorum, o hapishaneye dönmeyeceğim!

Kitap okumak istemiyorum!

Doğruları söylemek istemiyorum!

Çalışmak istemiyorum!

Toplumun benim hakkımda ne düşündüğünü bilmek istemiyorum!

Bir sürü 'istemiyorum' işte!

(Tanıtım Bülteninden)
Tüm Okullar Kapatılsın TIKLA PDF İNDİR !Tüm Okullar Kapatılsın TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Çocuk ve Gençlik
Tür; Roman/Öykü
Etiketler; Çocuk ve Gençlik, Gençlik 10+ Yaş, Roman/Öykü, Tüm Okullar Kapatılsın, Esra Avgören

Yorum Gönder