4 Temmuz 2022

Kahrolsun Ev Ödevi Marie-Aude Murail Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 7,0 TL
Yazarı: Marie-Aude Murail
Çevirmen: Nuray Ertığrak

Kahrolsun Ev Ödevi indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Marie-Aude Murail olan ve Küçük Ev Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Kahrolsun Ev Ödevi eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Çocuk ve Gençlik kategorisinde yer almaktadır. Kahrolsun Ev Ödevi ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Kahrolsun Ev Ödevi TIKLA PDF İNDİR !

Kahrolsun Ev Ödevi Yazarı Kimdir ?

Kahrolsun Ev Ödevi yazarı Marie-Aude Murail 'dır. Marie-Aude Murail yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Çocuk ve Gençlik kategorisinde olup, Çocuk Öykü/Hikaye türündedir.

Kahrolsun Ev Ödevi PDF indir oku

Kahrolsun Ev Ödevi indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Küçük Ev Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Kahrolsun Ev Ödevi TIKLA PDF İNDİR !

Kahrolsun Ev Ödevi TIKLA PDF İNDİR !




Sayfa Sayısı: 96

Baskı Yılı: 2009


Dili: Türkçe
Yayınevi: Küçük Ev Yayınları Kahrolsun Ev Ödevi TIKLA PDF İNDİR !

21.03.2013

eğlenceli

Ankara fuarından almıştım. 5. sınıfa giderken okudum. Çok eğlendim. Tavsiye  etmişlerdi. Sonradan öğrendim ki, en çok satan çocuk kitaplarından biriymiş. Çok güzel...


08.03.2013

HARİKA!

Çocuklarım da ben de okuduk. İsmi ailelere ve öğretmenlere itici gelse de tahmin edildiği gibi bir kitap değil. Oldukça eğlenceli, sürükleyici bir kitap. Ayrıca kitaplara mesafeli çocuklar için bir başlangıç kitabı olacağını düşünüyorum. Kendilerini bulacaklar. Özellikle kitaptaki ikinci öykü olan "KOLAY HOLLANDACA" müthiş esprili, çok sevdik.

Kahrolsun Ev Ödevi TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Çocuk ve Gençlik
Tür; Çocuk Öykü/Hikaye
Etiketler; Çocuk ve Gençlik, Okul Çağı 6-10 Yaş, Çocuk Öykü/Hikaye, Kahrolsun Ev Ödevi, Marie-Aude Murail

Yorum Gönder