4 Temmuz 2022

Hayata Hazırlanıyorum-Öğrenmeye İlk Adım 5 yaş Tuğçe Togo Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 18,2 TL
Yazarı: Tuğçe Togo
Çevirmen: Tuğçe Togo

Hayata Hazırlanıyorum-Öğrenmeye İlk Adım 5 yaş indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Tuğçe Togo olan ve Erdem Çocuk yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Hayata Hazırlanıyorum-Öğrenmeye İlk Adım 5 yaş eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Çocuk ve Gençlik kategorisinde yer almaktadır. Hayata Hazırlanıyorum-Öğrenmeye İlk Adım 5 yaş ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Hayata Hazırlanıyorum-Öğrenmeye İlk Adım 5 yaş TIKLA PDF İNDİR !

Hayata Hazırlanıyorum-Öğrenmeye İlk Adım 5 yaş Yazarı Kimdir ?

Hayata Hazırlanıyorum-Öğrenmeye İlk Adım 5 yaş yazarı Tuğçe Togo 'dır. Tuğçe Togo yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Çocuk ve Gençlik kategorisinde olup, Eğitim Etkinlik Kitapları türündedir.

Hayata Hazırlanıyorum-Öğrenmeye İlk Adım 5 yaş PDF indir oku

Hayata Hazırlanıyorum-Öğrenmeye İlk Adım 5 yaş indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Erdem Çocuk yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Hayata Hazırlanıyorum-Öğrenmeye İlk Adım 5 yaş TIKLA PDF İNDİR !

Hayata Hazırlanıyorum-Öğrenmeye İlk Adım 5 yaş TIKLA PDF İNDİR !

Beş yaş, çocukların benlik algısı ve özsaygı geliştirmesi için ideal zamandır.

Öğrenmeye İlk Adım serisi, çocuğunuza kendi problemlerini çözmede sezgisel ve alternatif yöntemler sunarak başarı hissi yaşamasına yardımcı olur.

Dört yaş için tasarlanan bu kitaplar, düşünme ve yaratıcılığa dayalı etkinlikleriyle çocuğunuzun problem çözme becerilerini geliştirir. İlgi çekici materyaller, anlaşılır ve eğlenceli görsel anlatım, evrensel standartları yakalayan kaliteli ve zengin içerikleriyle öğrenme sürecini eğlenceli kılar.

• Sistematik olarak ilerleyen etkinlikler

• Problemleri algılama ve çözüm üretme konusunda sezgiyi güçlendirecek yönergeler

• Zengin, anlaşılır, öğrenmeyi kolaylaştıracak görsel anlatım

Etkinlikleriyle eğlenceli bir eğitim süreci yaşatacak HAYATA HAZIRLANIYORUM 5 YAŞ kitabında ise;

• Günlük alışkanlıklar

• Görgü kuralları

• Öz bakım becerileri

• Fen doğa ile ilgili etkinlikler yer almaktadır.

(Tanıtım Bülteninden)

Hayata Hazırlanıyorum-Öğrenmeye İlk Adım 5 yaş TIKLA PDF İNDİR !Hayata Hazırlanıyorum-Öğrenmeye İlk Adım 5 yaş TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Çocuk ve Gençlik
Tür; Eğitim Etkinlik Kitapları
Etiketler; Çocuk ve Gençlik, Okul Öncesi 6 Ay-5 Yaş, Hareketli Kitaplar, Eğitim Etkinlik Kitapları, Hayata Hazırlanıyorum-Öğrenmeye İlk Adım 5 yaş, Tuğçe Togo

Yorum Gönder