4 Temmuz 2022

Hastaları Unutmuyoruz - Hadisleri Öğreniyorum Nur Kutlu Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 6,38 TL
Yazarı: Nur Kutlu
Çevirmen: Nur Kutlu

Hastaları Unutmuyoruz - Hadisleri Öğreniyorum indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Nur Kutlu olan ve Timaş Çocuk yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Hastaları Unutmuyoruz - Hadisleri Öğreniyorum eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Çocuk ve Gençlik kategorisinde yer almaktadır. Hastaları Unutmuyoruz - Hadisleri Öğreniyorum ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Hastaları Unutmuyoruz - Hadisleri Öğreniyorum TIKLA PDF İNDİR !

Hastaları Unutmuyoruz - Hadisleri Öğreniyorum Yazarı Kimdir ?

Hastaları Unutmuyoruz - Hadisleri Öğreniyorum yazarı Nur Kutlu 'dır. Nur Kutlu yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Çocuk ve Gençlik kategorisinde olup, İslami Çocuk Kitapları türündedir.

Hastaları Unutmuyoruz - Hadisleri Öğreniyorum PDF indir oku

Hastaları Unutmuyoruz - Hadisleri Öğreniyorum indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Timaş Çocuk yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Hastaları Unutmuyoruz - Hadisleri Öğreniyorum TIKLA PDF İNDİR !

Hastaları Unutmuyoruz - Hadisleri Öğreniyorum TIKLA PDF İNDİR !
Güzel Davranış Rehberimiz: Peygamberimiz!

"Hangi davranışlar güzeldir ve bunları çocuklarımıza nasıl kazandırabiliriz?"

İşte, çocuklarımızı yetiştirirken karşımıza çıkan iki önemli soru… Davranış eğitimi verirken bu soruların cevabını bulabileceğimiz çok değerli bir kaynak ve rehber var: Hadisler ve sevgili Peygamberimiz!

Hadisleri Öğreniyorum kitap dizisi, çocuklarla başlayacak olan yolculuğuna hazırlanırken sevgili Peygamberimiz bizlere rehber oldu, onun hadisleri de eşsiz kaynağımız…

5-8 yaş arası çocuklara hitap eden dizimiz, renkli resimli 10 kitaptan oluşuyor. Bu kitapları, 5 yaşındaki çocuklar büyüklerinden dinleyebilir, 7 ve 8 yaşlarındaki çocuklar ise kendileri okuyabilirler. Her kitapta farklı bir güzel davranış ele alınıyor ve bu davranışı tavsiye eden hadis öğretiliyor. Bunlar, çocukların ezberleyebileceği uzunlukta ve anlayabileceği konularda olan hadislerden seçildi.

Bu dizi, hitap ettiği yaş grubunda ve kendi tarzında tek örnektir. Hadisleri konu edinen çocuk kitapları arasında, 5-8 yaş grubuna yönelik olan ilk kitaplardır. Ayrıca 10 farklı hadisi işleyen hikâyelerin tümü, aynı iki ana karakter etrafında gelişmektedir. Bu hikâyeleştirme tarzı, çocuklarımızın farklı hadisleri ve davranışları dah

Kategori; Çocuk ve Gençlik
Tür; İslami Çocuk Kitapları
Etiketler; Çocuk ve Gençlik, İslami Çocuk Kitapları, Hastaları Unutmuyoruz - Hadisleri Öğreniyorum, Nur Kutlu

Yorum Gönder