26 Haziran 2022

Yorgun Geldim Kapına Aşık İsmeti Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 15,0 TL
Yazarı: Aşık İsmeti
Çevirmen: Aşık İsmeti

Yorgun Geldim Kapına indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Aşık İsmeti olan ve Asitan Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Yorgun Geldim Kapına eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Yorgun Geldim Kapına ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Yorgun Geldim Kapına TIKLA PDF İNDİR !

Yorgun Geldim Kapına Yazarı Kimdir ?

Yorgun Geldim Kapına yazarı Aşık İsmeti 'dır. Aşık İsmeti yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Yorgun Geldim Kapına PDF indir oku

Yorgun Geldim Kapına indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Asitan Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Yorgun Geldim Kapına TIKLA PDF İNDİR !

Yorgun Geldim Kapına TIKLA PDF İNDİR !




Sayfa Sayısı: 168

Baskı Yılı: 2012


Dili: Türkçe
Yayınevi: Asitan Yayınları Yorgun Geldim Kapına TIKLA PDF İNDİR !Yorgun Geldim Kapına TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Yorgun Geldim Kapına, Aşık İsmeti

Yorum Gönder