27 Haziran 2022

Midyat'tan Çıktım Yola-Hak ve Hukuk Yolunda Geçen Yıllar Utkan Araslı Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 13,0 TL
Yazarı: Utkan Araslı
Çevirmen: Utkan Araslı

Midyat'tan Çıktım Yola-Hak ve Hukuk Yolunda Geçen Yıllar indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Utkan Araslı olan ve Kültür Ajans Tanıtım ve Organizasyo yayınevinin yayınlamış olduğu, 228 sayfalık Midyat'tan Çıktım Yola-Hak ve Hukuk Yolunda Geçen Yıllar eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Midyat'tan Çıktım Yola-Hak ve Hukuk Yolunda Geçen Yıllar ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Midyat'tan Çıktım Yola-Hak ve Hukuk Yolunda Geçen Yıllar TIKLA PDF İNDİR !

Midyat'tan Çıktım Yola-Hak ve Hukuk Yolunda Geçen Yıllar Yazarı Kimdir ?

Midyat'tan Çıktım Yola-Hak ve Hukuk Yolunda Geçen Yıllar yazarı Utkan Araslı 'dır. Utkan Araslı yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Günlük Anı türündedir.

Midyat'tan Çıktım Yola-Hak ve Hukuk Yolunda Geçen Yıllar PDF indir oku

Midyat'tan Çıktım Yola-Hak ve Hukuk Yolunda Geçen Yıllar indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Kültür Ajans Tanıtım ve Organizasyo yayınevi tarafından yayınlanan, 228 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Midyat'tan Çıktım Yola-Hak ve Hukuk Yolunda Geçen Yıllar TIKLA PDF İNDİR !

Midyat'tan Çıktım Yola-Hak ve Hukuk Yolunda Geçen Yıllar TIKLA PDF İNDİR !

Yazar Utkan Araslı 29.09.1938'de Midyat'ta doğdu., 1961 yılında Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesi'ni ikincilikle bitirdi. Beşiri (Siirt) Tapulama Hakimi olarak göreve başladı. Yeşilova (Burdur) Hakimliğinden sonra, Zonguldak İş Mahkemesi Hakimlik görevinde bulundu. Yargıtay Sosyal Güvenlik Dairesi Tetkik Hakimi iken, Anayasa Mahkemesi Raportörlüğüne atandı. 11 yıl bu
görevde bulunduktan sonra, 1991 yılında Yargıtay üyeliğine seçildi. Yargıtay 10. Hukuk Dairesi Üyesi iken, 21. Dairenin Kurucu üyesi olarak çalıştı. Daha sonra aynı Daire Başkanlık görevinde bulunup, 2003 yılı Ekim ayı başında emekli oldu.

Yeşilova Hakimi iken Adalet Bakanlığı yurtdışı imtihanını kazanıp, bir yıl süre ile, Paris Uluslararası Amme İdaresi Enstitüsükurslarını izledi. Bu arada, Fransız İş Hukuku Sistemini inceledi.

Anayasa Mahkemesi Raportörlüğü görevinde bulunduğu sürece, İş ve Sosyal Güvenlik Mevzuatına ilişkin itirazların raporlarınıhazırladı. Bu arada, Devlet Lisan Okulu İngilizce Bölümünü bitirdi. Fonlar, Kamu Malları, Vergi Sistemleri üzerindearaştırmalarda bulundu. "Sosyal Güvenlik ve Sosyal Sigortalar" isimli iki ciltlik eseri yayımlandı.

Bu kitap, Utkan Araslı'nın çocukluk, ilk gençlik ve meslekte geçirdiği yılların hatıralarını içermektedir. Kitapta Midyat, Divriği, Yozgat, Diyarbakır, Beşiri, Yalova, Paris, Zonguldak, Ankara (Yargıtay) İlgiltere ile ilgili gözlemler, hatıralar, ilginç olaylaranlatılmaktadır. Buraların zaman zaman halk kültürü ve gelenekleri de dile getirilmektedir. Bu haliyle zevkli, eğitici, öğretici ve merakları giderici bir anılar kitabıdır.

(Tanıtım Bülteninden)

Midyat'tan Çıktım Yola-Hak ve Hukuk Yolunda Geçen Yıllar TIKLA PDF İNDİR !Midyat'tan Çıktım Yola-Hak ve Hukuk Yolunda Geçen Yıllar TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Günlük Anı
Etiketler; Edebiyat, Türk Günlük Anı, Midyat'tan Çıktım Yola-Hak ve Hukuk Yolunda Geçen Yıllar, Utkan Araslı

Yorum Gönder